שרותי ליווי מקצועים

מה לומר בסקס טלפוני

שרותי ליווי

מודעות של שירותי ליווי »

אם אי פעם ניסיתם סקס טלפוני, אתם יודעים שזה יכול להפוך למוזר, בעיקר אם אין לכם תכנית בראש למה שאתם הולכים להגיד. זה לא קל כמו להתקשר לבת הזוג ולהגיד לה «כמה רטובה הקול שלי גורם לך להיות?», אבל לנסות למצוא מה נכון להגיד יכול להיות די קשה. ובגלל זה אנו ארגנו לכם מדריך שימושי לסקס טלפוני, שאומר לכם בדיוק מה לומר ומה לעשות כדי להפוך את הסקס שרותי ליווי הטלפוני שלכם ללוהט מתמיד.

תירגעו ותתחילו בקטן

כשאתם מחפשים סקס טלפוני, אתם רוצים להגיע לחלקים העסיסיים כמה שיותר מהר. אתם לא רוצים לשבת ולחכות שהרגע יגיע כדי שתוכלו לאונן בזמן שבת הזוג מתארת לכם את מה שהיא רוצה לעשות לכם. כשאתם מנסים שרותי ליווי טלפוני, זה בדרך כלל כי אתם לא יכולים להיות שם עם בת הזוג ואתם חרמנים. אתם רוצים שהיא תגיע לעיקר. אחרי הכל, זו הסיבה שהצעת סקס טלפוני מלכתחילה, לא? אבל להכנס ישר לעניינים בסקס טלפוני זה מהלך גרוע. זה פחות או יותר כמו להפשיט את בת הזוג ולחדור אליה בלי משחק מקדים ובלי חומר סיכה. צריך לעבוד קצת לקראת האירוע המרכזי, והדרך הכי טובה לכך היא להירגע ולהפסיק לדאוג לגבי מה שתרצו להגיד.

תתחילו בלקבוע שעה לסקס הטלפוני שלכם. וודאו ששניכם זמינים ובבית, איפה שאפשר להירגע. זה לא רק יוודא שלא יפריעו לכם כשהעניינים מתלהטים, זה גם יגרום לכם לחשוב על שרותי ליווי כל היום, מה שיחרמן אתכם בטירוף. תרגישו חופשיים להתחיל בשיחת חולין, דברו על היום שלכם. זה נותן לכם את ההזדמנות להגיד שהיום שלכם היה טוב אבל יכל להיות הרבה יותר טוב אם היא היתה שם, ושמאז שארגנתם את השיחה הזו לא יכלתם להפסיק לחשוב על זה, ושהלוואי והיא היתה פה כדי שתוכלו לעשות אהבה או להזדיין איתה.

משפטים להתחלה

אם אתם מוצאים את עצמכם בבעיה להתחיל את העניינים מעבר לכך, הנה כמה משפטים שימושיים שיעזרו לכם: אחד הדברים הפופולריים יותר להגיד זה «מה את לובשת?». בעוד שזה נשמע כמו קלישאה גדולה, אל תתביישו לנסות את זה כי זה עובד. כפי שאומרים — אם זה נשמע מטומטם אבל זה עובד, זה לא כזה מטומטם. החלק הטוב ביותר בלתאר מה אתם לובשים? לא חייבים להיות כנים. הרבה אנשים מרגישים בנוח בבגדים גדולים וביתיים בסקס שרותי ליווי טלפוני, כי זה מרגיע. אם אתם חושבים שהפיג’מה שלכם לא טובה מספיק לזה, תגידו לה שאתם לובשים את הבוקסר השחור הצמוד ההוא שהיא אוהבת ללטף, עם הגומיה שהיא אוהבת לשחק איתה כדי להראות לכם מה היא חושבת על לעשות לכם.

שיטה נהדרת נוספת היא להזכר בפעמים קודמות. תגידו לה כמה אתם מתגעגעים אליה, ושאתם לא יכולים להפסיק לחשוב על הפעם האחרונה שהייתם ביחד. אתם יכולים להתחיל לשחזר את הדברים שעשיתם בחדר השינה בפעם האחרונה שהתראיתם, רק בטלפון. דיבור על משהו מוכר מהעבר יעזור לשניכם להירגע. אתם מכירים את הסיפור שרותי ליווי טוב, אז אתם יכולים או להמשיך ללכת איתו עד הסוף או להציע דברים שאולי הייתם רוצים לנסות במקום. זה יכניס את שניכם לעניין וירגש אתכם.

שרותי ליווי וכל התיאוריות

הסוד לסקס טלפוני מוצלח במיוחד זה להיות תיאוריים ככל האפשר. אי אפשר פשוט להגיד «אני חושב כרגע על שרותי ליווי לשנינו» ולצפות שהיא תשפשף את הכוס שלה לאורגזמה רק מזה. אם הסיטואציה היתה הפוכה, הייתם מאוכזבים מהתיאור הזה גם, אז תנו להם עוד קצת ואל תתביישו מלפרט. דברים כמו «אני בעדינות נושך את התנוך שלך לפני שאני מנשק אותך כל הדרך במורד הצוואר ליד השדיים שלך» מכילים את הכמות המושלמת של פרטים, והיא יכולה להעביר את האצבעות ולדמיין בדיוק באזורים שאתה מתאר.