שירותי ליווי למבוגרים

איך לקיים יחסי מין כמו כוכבי פורנו!

מודעות של נערות ליווי »

כולנו רוצים לחוות את חוויית כוכב הפורנו במיטה עם בחורות צעירות של שירותי ליווי עד הבית. אחרי הכל, אין דבר חם יותר מלשחזר את סצינות הפורנו האהובות עלינו בבית ולנסות את כל הדברים הסקסיים המשוגעים והמגוחכים שהם עושים. כולנו רוצים לנסות את התנוחות האלה ולהיראות סקסיים בתהליך, אז למה לא להזמין שירותי ליווי לבית לחוויה מרגשת ואינטימית? אם אי הסתקרנתם לגבי מה צריך בשביל סקס של כוכבי פורנו, פה יש לנו את המדריך השלם.

מצאו את הפורנו האהוב עליכם

שירותי ליווי

כמובן שלהגיד שבא לכם סקס כמו כוכבי פורנו נשמע טוב, אבל יש מליונים אם לא מיליארדים, של סרטי פורנו סקסיים על שירותי ליווי לבחור מהם, וכולם מאוד שונים. כשאתם חושבים על פורנו אולי אתם תחשבו על סקס איטי וחושני בעוד שהשותפים יחשבו על אנאלי. בעקרון צריך לקחת את הזמן ולהבין מה הפורנו האהוב עליכם ולראות אם אתם יכולים לעבוד ביחד ולשחזר אותו. דבר ראשון,  תזמינו ביחד נערות שירותי ליווי אליכם לכמה שעות. יכול להיות שיהיו חלקים שאתם לא כל כך אוהבים, וחלקים שמדליקים אותכם בשניה. תוך שאתם נהנים, דברו על מה שאתם אוהבים. תגיד לה שהצורה בה הבחורה מוצצת בהתלהבות ממש מדליקה אותך, ושהיית רוצה לראות אותה עושה את זה גם. אולי תמצא שהיא תיפול לברכיה ממש מולך לנסות זאת.

אתה גם צריך להקשיב לבת הזוג שלך. היא עלולה להגיד שהיא אוהבת איך שהבחור שירותי ליווי מרים את החבורה ולוקח אותה למיטה, וזורק אותה עליה. אם כן — תדע שהיא רוצה את אותו הדבר. אם אתה לא יכול לעשות את זה, תגיד לה ואולי תמצאו פתרון יצירתי ביחד. יכול להיות שתמציאו משהו הרבה יותר סקסי שמיוחד רק לכם, וזה הרבה יותר טוב מכל פורנו או פנטזיה שתראו אי פעם.

שירותי ליווי ומבוא לפינוקים

תני לו לשכב על הבטן ולמתוח את זרועותיו לאורך הגוף ואז שבי עליו מלמעלה. בתנועות עדינות של ליטוף כמו נערת שירותי ליווי עשי עיסוי בגבו, החל מן הכתפיים ובהדרגה לרגליים. שימי לב לאזור המותניים, הצוואר והחלק הפנימי של הידיים. בעוד הוא שוכב על בטן הוא צריך להיות רגוע ככל שאפשר כדי להרגיש את כל הכיף האמיתי. כל התנועות צריכות להיות חלקות — ליטוף עדין וחושני, עיסוי עמוק וחזק אינו מרגש, אך שולל כוחות ולפעמים גם מעצבן.