שירותי ליווי באילת ועוד

כיצד להגביר את האורגזמות שלך

שירותי ליווי באילת

מודעות של נערות ליווי באילת »

לעיתים קרובות אנו מבלים זמן רב כל כך בהתמקדות באיך לרצות את בני הזוג שלנו, שלפעמים אנחנו שוכחים שאנחנו צריכים גם לחוות את שירותי ליווי באילת בעצמנו. כדי לשפר את האורגזמה שלכם, עליכם לשים לב לצרכים של שניכם. למרות מה שאתם אולי חושבים, ריבוי משימות במיטה הוא לא קשה כמו שהוא נשמע — וזה באמת יכול להגביר את האורגזמות שלכם.

שים לב

כאשר אתה עושה סקס, תהיה מודע למה קורה שסביבך. קל להיבלע לתוך הכיף וההנאה העצומים, אבל יש הרבה יותר לאורגזמה מאשר שפיכה ונמנום אחר כך. קודם כל עוד לפני שמזמינים שירותי ליווי באילת, שים לב לתחושות הגופניות. תקשיב לקולות סביבך; היא נאנחת? אתה גונח? קח את הזמן להשתמש בידיים שלך ולחקור את בת זוג שלך; גרה, דגדג ולטף, ותקשיב לתגובות שלה. לאחר מכן, השתמש בפה שלך לנשק, לנשוך ולטעם את גופה. שימ לב לאזורי העונג שלה, כגון עורפה, ירכיה ופטמותיה. אם אתה מרגיש שובב, תשתמש במראה. זה יאפשר לכם לראות אחד את השני במהלך משחק מקדים וחדירה. לאחר שבילית את הזמן בלחקור, תן לה לגרות חלקים של הגוף שלך גם. פי הטבעת הוא רגיש מאוד ושם נמצאת נקודת הג’י של רוב הגברים. בזמן שהיא מנשקת אותך בחזרה, לאחר שהיא משפשפת את החלק החיצוני של פי הטבעת שלך, או בעדינות מעסה את הערמונית שלך; זה יטריף אותך יותר מאשר שירותי ליווי באילת. אם המחשבה על מגע אנאלי לא עושה לך את זה, למה שלא תגרום לה לעסות את האשכים שלך במקום?

פנטזיה

פנטזיה יכולה באמת לשפר את התחושות בסקס ולהוביל לשחרור אורגזמה מטריפה. למה לא להפוך את הפנטזיה של שירותי ליווי באילת למציאות? זה יכול לכלול משחק תפקידים, בת הזוג בתחפושת או קצת שעבוד קל. אם השותפה שלך מוכנה, זה יכול להיות מרגש מאוד. תתחיל בזה שהיא לובשת עקבים גבוהים ומתפשטת בשבילך, או לך על משיכת שיער קלה והפלקה לאורגזמה בלתי נשכחת. תשמש את השרירים האלה שלך. בין אם זה האגן שלך או הירך שלך, כיווץ השרירים שלך לכמה שניות והרפייתם יעזרו להגדיל את האורגזמות שלך. כמובן, אנחנו לא מציעים לך לעצור את הנשימה שלך ולכווץ את השרירים שלך במשך כמה דקות, בעוד השותפה שלך נועצת בך מבטים, מבלי ידיעה למה שהולך לקרות. כיווץ שרירים קליל במהלך משחק מקדים ו / או הזמנת שירותי ליווי באילת יספקו תוצאות נהדרות עבור שניכם.

שירותי ליווי באילת לגברים וזוגות

השרירים העיקריים להתרכז הם שרירי רצפת האגן. אלה שולטים בעוויתות בגמירה, ולכן גם רופאים ומטפלים מיניים ממליצים לפתח אלה על מנת לשפר את האורגזמה ולהפחית את הסיכויים של שפיכה מוקדמת. תרגילים, הידועים בשם תרגילי קגל, פותחו כדי לשפר את כוחם של שירותי ליווי באילת והשרירים הללו, ולאחר מכן להגדיל את גודל ועוצמת הזיקפה. תרגיל פשוט לנסות הוא; להדק את שריר האגן שלך (השרירים בהם אתה משתמש כדי לעצור את זרימת השתן באמצע), להחזיק במשך שתי שניות, ואז לשחרר. חזרה על זה עשרים פעמים, שלוש פעמים ביום בהדרגה גורם להם להתחזק יותר.