עיסוי אירוטי לזוגות אוהבים

למה תנוחת הבחורה מעל היא הטובה ביותר !!

מודעות של עיסוי אירוטי »

לכולנו יש את תנוחת עיסוי אירוטי לזוגות האהובה עלינו, זו שאנחנו בוחרים בה כממש בא לנו לחוות אורגזמה אינטנסיבית (או שתיים) ורוצים להרגיש רק עונג כל הזמן. התנוחות רבות ומשתנות מאדם לאדם, מספיק שזוגות יצטרכו לגוון ולשלב תנוחות כדי שכולם יהיו מסופקים. תנוחה שלא מקבלת מספיק קרדיט זו התנוחה בה האישה מלמעלה. בטח, דוגי זה נהדר לעונג, אבל יש כל כך הרבה דברים טובים בתנוחת הבוקרת שאנחנו לא מעריכים אותה מספיק. נסתכל על הסיבות למה זו התנוחה הטובה ביותר… לפחות על פי דעתי.

איזה נוף!

פינוק אינטימי זה נהדר והכל, אבל עיסוי אירוטי לזוגות שבו רואים בבירור מה קורה? זה אפילו יותר טובת ואין דבר שמדליק יותר מלראות את הפרצוף של בני הזוג שמתפנקים בתשוקה בתנוחה הזו. להתחלה, אתם רואים את הפנים זה של זו וכל תגובה קטנה וכל חיוך על שפתיהם. כשמאיטים, אפשר לראות אותם מתוסכלים ואת שפתיהם כמעט מתחננות להאיץ את העניינים ולתת להם לגמור.

אם המבט החצוף שלה כשהיא מחליקה את הזין שלך לתוך הכוס שלה ומגרה אותך עם כל תנועה שהיא עושה לא עושה לך את זה מספיק, העובדה שתראה את השדיים שלה קופצים עם כל פעם שהיא זזה מעלה ומטה על הזין שלך אולי יהיה מספיק לשכנע אותך. מעריצי עיסוי אירוטי לזוגות יאהבו את התנוחה, רק כדי להסתכל על שדיים קופצים.

גע, גע, גע בי

עיסוי אירוטי לזוגות

זה לא סוד שלנשים רבות קשה לגמור בסקס. מסיבה מסוימת, הזין שלך בתוך הכוס שלהן פשוט לא פוגע בנקודות הנכונות, אז קל מאוד להשאר לא מסופקות מהסקס. כשהבחורה למעלה זה עובד בשבילה הרבה יותר טוב, כי זה שומר על הזין שלך בנקודה שמשפשפת את נקודת הג’י ועוזרת להגיע לאורגזמה הכה חשובה. כמובן שתוכלו גם לעזור להן קצת בעירוב הידיים שלכם במהלך עיסוי אירוטי לזוגות בקליניקה מפוארת. כשהבחורה החמה והסקסית שלך קופצת על הזין שלך מעלה ומטה אתה יכול להושיט ידיים לחזה שלה ולשחק עם השדיים המושלמים שלה. תמחץ אותם, תגרה אותה וצבוט את פטמותיה בעדינות עם האגודלים והאצבעות כדי לגרום לה להרגיש מדהים, ואז החלק את ידיך מטה.

אם היא אוהבת להחליק על הזין שלך תוכל להחליק ידיך באיטיות למטה ולשפשף את הכוס שלה על הדרך. זה יגרום לה להרגיש מעולה והיא אולי תתחיל לזוז מהר יותר — סימן לכך שהיא מתקרבת לגמירה. תמשיך לשפשף, בקצב עיסוי אירוטי לזוגות, ותהיה לה אורגזמה מפוצצת ממש עליך.

עיסוי אירוטי לזוגות ואישה בשליטה…

כאישה אני יכולה להגיד לך שלגברים מסוימים יש את הנטייה להאמין שהאורגזמה תגיע הרבה יותר מהר אם הם ידחפו את הזין שלהם עמוק לכוס שלך. הם חושבים שמהירות וחיכוך הם חבריהם הטובים ביותר, ולא מבינים שזה יכול לפגוע יותר מלעזור ולגרום לשותפה שלך לא לרצות לשכב איתך יותר לעולם. כשהבחורה נמצאת מעליך, זיון מהיר ועצבני לא הולך כל כך לקרות. האישה בשליטה, אז היא זו שתחליט כמה מהר או לאט תזיין. אם תרצה שהיא תאיץ עיסוי אירוטי לזוגות תצטרך להתחנן, מה שיגרום לה לרצות לגרות אותך עוד יותר. היא גם בשליטה של כמה עמוק הזין שלך יהיה בתוכה. היא יכולה באיטיות להניע את הכוס על הזין שלך לפני שתחליק כל הדרך למעלה ותנחת עליך במהירות שתמלא אותה. אם אתה גדול, זה טוב בשבילה כי היא לא צריכה להחדיר את כל כולך אליה לפני שהיא מוכנה לכך באמת.