עיסוי אירוטי ברחובות וגבעת ברנר

האם מסאג’ בוקר טוב יותר מקפה?

עיסוי אירוטי ברחובות

מודעות של עיסוי אירוטי ברחובות »

אם אתם מעוניינים למצוא את הדרך הטובה ביותר להתחיל את היום, אין צורך לחפש רחוק מחדר השינה. אז, תפסיקו לחפש את הקפה החזק ביותר בעולם, כי עיסוי אירוטי ברחובות בבוקר הוא התשובה שלכם לבוקר מושלם. בין אם אתם עושים את זה בשעות הערב, באמצע הלילה או בהפסקת הצהריים שלכם, הוא תמיד ברכה. אבל בוקר של התעלסות הוא יותר מבורך מסיבות רבות.

מי לא רוצה להרגיש אהוב ונחשק מהרגע שהוא פוקח את עיניו? אני בהחלט אוהב כשהשותפה שלי כורכת את זרועותיה סביבי דבר ראשון בבוקר. חוץ מזה, תמיד יש מקום ליותר חיוביות בחיים שלך. ונחש מה? אנשים המקיימים עיסוי אירוטי ברחובות בבוקר, על בסיס קבוע, הם לא רק בריאים, אלא גם מאושרים יותר מאשר אנשים שקמים עם כוס קפה ביד שלהם, ולא לדבר על מי שמתעורר לבדיקת הפייסבוק שלו.

זה כמו לאכול עוגת שוקולד לארוחת הבוקר

אתה יכול לחשוב על דרך יותר מפנקת ומרגיעה להתחיל את היום שלך מאשר עם עיסוי אירוטי ברחובות? אישית, אני לא יכול למצוא משהו טוב יותר, לא רק בגלל האהבה והחיבה, הפינוק כמובן, אבל גם בגלל שאני טיפוס כזה שאוהב לשכב במיטה עוד קצת אחרי שהתעורר.

הסיבה העיקרית מדוע לפינוק בבוקר יש את הכוח להפוך את היום כולו לטוב יותר היא העובדה שהוא משחרר דופמין וסרוטונין. אלה הם חומרים כימיים במוח, המכונים נוירוטרנסמיטורים האחראים על רמת האושר של אנשים. אם למישהו חסרים כימיקלים אלה, הדיכאון בועט. אז, יחד עם מסאג’ בבוקר, אתה זוכה להתחיל את היום עם חיוך על הפנים ולשמור על רמות גבוהות של אושר שעות רבות. אבל יחסים מוקדמים לא רק מטפלים טוב בבריאות הנפש שלך. היו סוגים רבים של מחקרים המראים שזה באמת יכול להגביר את רמות ה- IgA, מה שמחזק את המערכת החיסונית שלך. בעוד שכוס קפה אולי לא תזיק, אין שום דבר שינצח עיסוי אירוטי ברחובות כשמדובר בבריאות.

עיסוי אירוטי ברחובות ומי צריך קפה?

יש אנשים שבאמת נהנים מקפה הבוקר שלהם. כמובן, אם אתה שואל אותי, הסיבה שהם אפילו לא חושבים לוותר על הקפה שלהם היא כי הם מעולם לא ניסו לעשות שמח בבוקר.

שלא תבינו אותי לא נכון, גם אם זו עובדה שפינוק מהווה תחליף טוב לקפה, אף אחד לא אומר שאתה צריך לוותר על ההנאה האסורה שלך. עם זאת, הרגשות במהלך עיסוי אירוטי ברחובות עלולים להיות כה גדולים שאתה תשכח מהמנה היומית של הקפאין. תאמין לי, זה יכול לקרות גם אם אתה מכור.

אנשים רבים אישרו שמסאג’ בבוקר נתן להם תחושת אופוריה ויומם השתנה לחלוטין. אֵיך? ובכן, מתח ודיכאון הוחלפו בחיוכים וחלומות בהקיץ. מה תאמרו על זה?

לכולם מגיע הנאה בוקר

פינוק בוקר לא רק גדול בשבילך ובשביל יום העבודה שלך. הוא גם מועיל עבור השותפה שלך, היום שלה, וכמובן, מערכת היחסים שלכם. קרבה כזו כשהדבר הראשון בבוקר, באור דולק, אף אחד לא שתוי, בהחלט יחזק את מערכת היחסים שלכם. בנוסף, בשעות הערב, שניכם עלולים להיות עייפים מהעבודה. אבל אף אחד לא עייף בבוקר, וגם אם כן, אתה בקלות תתעורר ותרגיש רענן. למה עוד זה טוב יותר מקפה? יש עוד משהו שאתה צריך לדעת. מצב הרווקות אינו מעיד על חוסר יכולת ליהנות ממשגל בבוקר. עיסוי אירוטי ברחובות מזדמן או נערות סקסיות הם גם חלופות נהדרות, לא?