עיסוי אירוטי בפתח תקווה וכל הפנוקים

לדבר מלוכלך: מה אנחנו רוצים לשמוע!

עיסוי אירוטי בפתח תקווה

מודעות של עיסוי אירוטי בפתח תקווה »

לאנשים יש דעות חלוקות בכל הנודע לרעש בחדר השינה. יש אנשים ששונאים את זה, כי זה מרגיש כאילו האנחות והגניחות הרמות מסיחות את הדעת, אז הם מסייפים כי זה מה שמצופה מאתנו. אחרים נהנים לשמוע את זעקות התשוקה של עיסוי אירוטי בפתח תקווה, וככל שזה מתגבר – כך אנחנו נדלקים יותר. דיבור מלוכלך מאוד פופולרי בחדר השינה, אבל לדעת לומר את הדבר הנכון בזמן הנכון זה קשה.

הבעיה עם דיבור מלוכלך היא שאתה יכול לחשוב על המשפט הטוב ביותר שיש, אבל זה יכול לא להביא להשפעה שקיווית. למה? כי כולנו צריכים רעיונות משלנו בתודעתנו על סוג הדברים שאנחנו רוצים לשמוע במהלך הסקס.

אם אתה רוצה להגיע ישר לדיבור מלוכלך, להיות מסוגל לקרוא מחשבות יכול לעזור הרבה. עם זאת, רובנו לא יכולים לעשות את זה. אנחנו יכולים רק לנחש מה סוג עיסוי אירוטי בפתח תקווה והשיחות הקינקיות שאתה רוצה. לכן, כאן בבלוג ליווי אירלנד, נסתכל על סוג הדברים שרוב האנשים רוצים לשמוע במהלך שיחה מלוכלכת.

עיסוי אירוטי בפתח תקווה מתאים גם לזוגות

מחמאות, מחמאות, ועוד מחמאות. כשאתם מחליטים ליהנות משיחה קינקית קטנה בחדר השינה, זה לא רק בשבילך. בטח, זה אולי נראה כאילו אתה פשוט מספק דחף שלך, אבל אתה גם מנסה להדליק את בת הזוג ולגרום לה להרגיש טוב בזמן עיסוי אירוטי בפתח תקווה עבור שניכם. מה יותר טוב ממחמאות?

אנשים נוטים לא לחשוב שדיבור מלוכלך ומחמאות עובדים ביחד, אבל הם יכולים, וכשמשתמשים בהם נכון, השותפה שלך תרגיש די טוב עם עצמה. תגיד לה שהגוף שלה יפה. תתמקד בחלקים ספציפיים. השאלה היא האם יש לה חיוך מדהים? האם אתה אוהב את הדרך בה העיניים שלה נדלקות כשאתה מתחיל לנשק את דרכך במורד גופה? האם הריח שלה משגע? תגיד לה!

זה לא אומר שצריך להתחיל לדקלם את שייקספיר. זה רק אומר שצריך להביע את דעתך יותר. אם אתה חושב שהיא מושכת, ספר לה. זה באמת יעשה הבדל עצום.

תאר את הדברים שתעשה

אחד הדברים החמים ביותר שאתה יכול לעשות במהלך עיסוי אירוטי בפתח תקווה הוא לתאר את מה שאתם הולכים לעשות. עם זאת, זה לא תמיד מדליק את בת הזוג. למה? כי אנשים מכוונים גבוה במילים ולא עומדים בהבטחות שלהם.

גברים שלחו לי סקסטים בעבר עם הבטחה לגרום לי לגמור תוך שלושים שניות עם רק הלשון שלהם. כן, זה נשמע נהדר על הנייר, אבל כשזה הגיע לפעילות עצמה של עיסוי אירוטי בפתח תקווה, הם לא יכלו לעשות את זה, והם אז לחצו עליי להגיע לאורגזמה, כאילו באשמתי הם לא יכלו לגרום לי לגמור. תבטיח רק מה שתוכל לעשות. אם אתה מאוד מיומן עם הלשון, תסביר איך אתה הולך להעביר את הלשון סביב הדגדגן שלה עד שהיא גומרת. ואז תעשה את זה. הדבר היחיד שחם יותר מלהבטיח למישהו אורגזמה אינטנסיבית היא לקיים את זה.

אל תפחדו להתלכלך

העניין בדיבורים מלוכלכים הוא שזה מלוכלך. אתה לא צריך לפחד להגיד את המילים שתנסה להימנע מהשימוש בהם בחיי היום היום שלך.

תגיד לה שאתה הולך לאכול את הכוס שלה ולשפשף את הדגדגן שלה. תגיד שאתה הולך לזיין אותה עם הזין הקשיח שלך עד שהיא תצעק את השם שלך. בקש ממנה להתכופף, כך שתוכל להביט בציצים שלה לפני שאתה לוקח אותה. רק היזהר מללכת רחוק מדי. כשאנחנו מתחילים להשתמש בלשון רעה וקללות, זה יכול להיות מפתה לעשות את זה יותר מדי. זה יכול להרוס עיסוי אירוטי בפתח תקווה ואת מצב הרוח. בחר את המילים בקפידה, ואם אתה חושב שאתה מגזים, חזור קצת. ראה אילו מילים היא אוהבת לשמוע הרבה והשתמש בהם.