עיסוי אירוטי בעפולה ומגדל העמק

הגברת המתח המיני: טיפים לשימוש בכיסוי עיניים

מודעות של עיסוי אירוטי בעפולה »

אפילו אם חיי המין שלכם נראים מושלמים, לפעמים צריך להביא משהו חדש לחדר השינה. אין שום דבר רע במה שאתם עושים עכשיו, אבל אי אפשר תמיד להתקע על אותם הדברים, בעיקר אם אתם במערכת יחסים ארוכה. שימוש בכיסוי עיניים בזמן קבלת עיסוי אירוטי בעפולה זה רעיון נהדר אם אתם רוצים להוסיף קצת טעם לחיים. לא רק שתביאו משהו חדש למשחק הסקסי שלכם, אבל גם תזכו להגביר את המתח המיני ביניכם. ביטול אחד החושים שלכם הופך את החושים האחרים ליותר מודעים וחדים ואת החוויה לבלתי נשכחת.

אישה משחקת עם כיסוי עיניים במיטה

וגם, זה רעיון מצוין לאנשים ביישנים. העובדה שבני הזוג לא יכולים לראות אתכם אולי יעזור לכם להשתחרר יותר ולהוציא את כל הפראיות שאתם מחביאים בתוככם תוך חקירת גוף שותפכם. בו זמנית, אתם בונים ציפייה סקסית למי שבכיסוי העיניים. השותף שלכם יהיה סקרן לגבי המהלך הבא שלכם ומופתע כשתעשו אותו! איך אפשר לא להידלק לחלוטין?

האם אתם סומכים זה על זה… בעיניים עצומות? בדיוק כמו הרבה פעילויות סקסיות אחרות, שימוש בכיסוי עיניים יכול להתבצע אך ורק אם שני האנשים ממש סומכים זה על זה. אל תבינו אותי לא נכון, זה לא מסוכן, אבל יש אנשים שלא לראות כלום מפחיד אותם מאוד, בעיקר אם הם לא סומכים על השותפים שלהם. הדרך הטובה ביותר להביא את המשחק הקינקי הזה לחדר השינה היא לדבר על עיסוי אירוטי בעפולה לפני כן. לא צריך לדון בכל הפרטים, כמו מתי או איפה כי הספונטניות חשובה. פשוט וודאו ששניכם באותו ראש.

עיסוי אירוטי בעפולה אפשר לתכנן או להיות ספונטניים

עיסוי אירוטי בעפולה

כפי שאמרתי, ספונטניות היא תמיד מרכיב חשוב במערכות היחסים וחיי המין של אנשים. תכנון כל העניין יכול להיות לא רעיון כל כך טוב שכן הפתעת השותף שלכם בטיפול עיסוי אירוטי בעפולה זה מה שאתם באמת מחפשים. «בימי ראשון אנחנו משתמשים בכיסוי עיניים» זה לא מדליק באותה מידה כמו להביא אותו למשחק בהתעה. כמו כן, אל תטרחו לקנות איזה כיסוי עיניים מיוחד. אפשר להשתמש בכל מה שתרצו, כל עוד זה רך ונקי. מגבת המטבח היא לא רעיון טוב, אבל לשחק עם אחת מעניבות המשי שלכם או הצעיפים שלכם נשמע מושלם.

תנו ביס, זה טעים!

עיסוי אירוטי בעפולה והמשחק הסקסי יכול להתחיל במטבח או בסלון ואם אתם כבר יוצאים ממסגרת הפינוק הרגיל שלכם, למה לא לקחת עוד צעד קדימה ולהכניס אוכל לעניין? אם משחק מקדים עם אוכל זה לא משהו שיש לכם נסיון איתו, זכרו שהמרכיבים הנכונים זה קריטי. בעוד שגלידת וניל, צדפות, שוקולד או תותים הם בחירות נהדרות, צ’ילי או כרוב לא באמת מעוררים תשוקה. אז היזהרו עם מה שאתם חושבים להוציא מהמקרר! אתם רוצים משחק שהוא סקס, לא קורע מצחוק או גרוע יותר — מגעיל!

וגם, מכיוון שבן הזוג לא רואה כלום, הכל תלוי בתחושות. אז, המידה ואזלה לכם הגלידה, וודאו שיש לכם קוביות קרח לשחק איתן על גופם! קוביית קרח קטנטנה תהווה הבדל משמעותי! אחרי שסיימתם לשחק עם אוכל, תוכלו לנקות את השותף שלכם שעדיין נמצא בכיסוי העיניים. תהיו יצירתיים במהלך עיסוי אירוטי בעפולה והשתמשו באצבעות ובלשון ללקק את הגלידה הזו מגופם. ברגע שסיימתם, תוכלו לעבור לחדר השינה!

תסמכי עליי. את צריכה שאמשש אותך

לפני שתקפצו על השותפים העיוורים שלכם, שחקו איתם עוד קצת. אתם יודעים מה אומרים: גירוי לפני בילוי! והדרך הטובה ביותר לגרות אותם ללא סקס זה מסאז’ חושני. למיטב ידיעתי, אף אחד לא יכול להגיד לא למסאז’ עירום או למסאז’ באמבטיית קצף. ותארו מסאז’ כזה בעיניים מכוסות, זוכרים שכיסוי העיניים שלכם מחדד את החושים האחרים?

אז, לא משנה איזה עיסוי אירוטי בעפולה בחרתם לעשות, אל תשכחו להשתמש בתמרוקים שמריחים מדהים. אישית, הבחירה הטובה ביותר היא שמן בריח קוקוס או וניל. אבל זו העדפה אישית. אפשר להשתמש בכל דבר שהשותפים שלכם אוהבים. אז האם אתם מוכנים להביא משהו חדש למשחק הסקסי שלכם? על מה חשבתם? האם יש לכם נסיון עם כיסוי עיניים ובא לכם לשתף? בכל מקרה, אנחנו מקווים לשמוע מכם מה שיש לכם לומר! אל תתביישו והגיבו למטה!