עיסוי אירוטי בנתניה והסביבה

האם אתה מבחין כשאישה מזייפת אורגזמה?

עיסוי אירוטי בנתניה

מודעות של עיסוי אירוטי בנתניה »

אני אוהב לקרוא, לא משנה אם מדובר בספרים או מאמרים. אני קורא כל מה שתופס את עיניי, והבוקר נתקלתי בכתבה על עיסוי אירוטי בנתניה ואיך אדם יכול לדעת אם אהובתו מזייפת אורגזמות. הסתקרנתי, כמובן, והחלטתי לקרוא.

בעוד שמבחינה טכנית זה הגיוני, כשחושבים על זה, התחלתי לצחוק. על פי הכתבה, גבר יכול לראות אם הבחורה שלו מזייפת אורגזמה על ידי בהייה בכוס שלה, למשל. הוא אמור להיות אדמדם ונפוח. למרבה הצער, לא כולם מגיבים בצורה זהה. עוד דרך בה גברים מבדילים בין אורגזמות היא על ידי בדיקת הדגדגן, שאמור להיות רגיש יותר. אני פשוט לא מבין איך אדם יכול לדעת מתי הדגדגן שלה … יותר רגיש, שכן אין לו אחד באמת.

פה עצרתי. מי יחפש רמזים על הנרתיק של האישה בזמן קיום יחסי מין? אני מבין שהוא משנה את הצבע קצת, אבל באמת? אתה יכול לדמיין אדם שמקיים עיסוי אירוטי בנתניה ומחפש «רמזי אורגזמה»?

בכנות, זה רעיון ממש רע. גם אם אתה רוצה לשחק אותה שרלוק הולמס, ולבדוק את הדגדגן שלה בזמן קיום יחסי מין, אתה לא יכול לדעת בוודאות אם היא גמרה. לא, לא כל הדגדגנים רגישים באופן מיידי לאחר שהבחורה מגיעה לשיא. אתה צריך לדעת כבר שהדגדגן הוא בדיוק כמו מזג האוויר; הוא בחיים לא אותו הדבר.

לכן, במקום להתנהג כמו דמות מסיפורי אגתה כריסטי, ולנסות לפתור את תעלומת זיוף האורגזמה לבדך, מה לגבי לשוחח עם הבחורה שלך ולהזמין חבילת עיסוי אירוטי בנתניה לזוגות?

תקשורת היא תמיד המפתח, אז תשאל!

אני לא אומר שהמאמר על איך לראות אם אישה מזייפת אורגזמות בזמן עיסוי אירוטי בנתניה, הוא לחלוטין שגוי. יש כמה אמיתות כלליות, אבל זה לא אומר שהן באמת יעזרו לך להבין איך הבחורה שלך עובדת. כולנו שונים, ולמרות שהסימנים עלולים להופיע אצל אנשים רבים, הם בהחלט אינם חלים על כולם.

כן, הנרתיק שלה יכול להתכווץ בעת אורגזמה, אבל זה לא ממש מחייב! לכן, במקום לנסות להבין בחשאי מה לעזאזל קורה שם למטה, למה לא לדבר על הנושא הזה עם בת זוגך?

אתה יכול להעביר עליה בדיקות מוסתרות בסקס, או שאתה יכול להיפתח ולשאול אותה, «האם את גומרת באמת או לא?»

לא רק לשמוע , אלא להקשיב!

כשאתה שואל את השותפה שלך משהו על עיסוי אירוטי בנתניה, אתה צריך להיות מוכן לקבל תשובה אמיתית. אני מכיר הרבה אנשים ששואלים שאלות, בתקווה לתשובה שהם לא מקבלים בפועל. אז, צריך להיות מוכן לתשובה שייתכן שלא תאהב.

ואם הבחורה שלך אומרת לך שהאורגזמות שלה הן פחות אמיתיות משציפית, נסה להגיב בצורה חיובית. זו לא חייבת להיות אשמתו של אף אחד, ואולי רק מצריך קצת עבודה.

זה הכל! לכן, במקום מיד להרגיש רע עם זה, לקחת את כל האשמה ולטבוע בחסד משלך, תקשיב למה שיש לה לומר ותחשוב על פתרון.

עיסוי אירוטי בנתניה תרגול, תרגול, ו … תרגול!

אם גילית שהבחורה שלך מזייפת את האורגזמות שלה, לא להיבהל! אל תתחיל ריב כי יש סיכוי שהיא מזייפת הכל למענך. לכן, במקום לכעוס, אתם צריכים לעבוד ביחד ולפתור את הבעיה הזו.

אולי שגרת המין שלכם לא בסדר. זה לא אומר שזו אשמתך. אבל שניכם יכולים לדבר על מה שאתם אוהבים ולעשות את הדברים האלה זה לזו. בעוד שאולי תרצה קוויקי, אולי הוא בקטע של עיסוי אירוטי בנתניה ומשחק מקדים ארוך. כולנו יודעים שזה לוקח יותר זמן לנשים להכנס לאווירה. אז, תעשו מאמץ!