עיסוי אירוטי בטבריה הכי מפנק

כמה זמן אמור סקס להמשך?

מודעות של עיסוי אירוטי בטבריה »

אתם מרגישים שחיי המין שלכם רחוקים ממה שהם אמורים להיות? אתם מאוכזבים שמערכת היחסים שלכם לא משתווה לזיקוקים והניצוצות שרואים בסרטים? אישה מעל הגבר בסקס. זוג צעיר מלא תשוקה ביחסים אינטימיים על השטיח בסלון.

אין נסיך מקסים שגורם לפרפרים בבטן ואין נסיכה שגורמת לכל מה שסביבה לנצנץ, נכון? ואל תגידו לי אפילו, נכון שאתם מבלים יותר מדי זמן בסקס, או להפך, גומרים מהר מדי? כן, אלו הן בעיות שכולנו נאלצים להתמודד איתן. עם כל המידע שאנחנו מקבלים מכל מקום, אנחנו באמת צריכים לשאול את עצמנו — מה זה בעצם עיסוי אירוטי בטבריה «נורמלי»? למה אנחנו צריכים לכוון? אז, מה אם פשוט נשכח מכל מה שאנחנו רואים בסרטי פורנו, קומדיות רומנטיות וכל מה שאנחנו קוראים באינטרנט, ונתרכז קצת בעצמנו, כבני אנוש וברצונות והעינוגים המיניים האישיים שלנו?

סקס הוא כמו פיצה…

עיסוי אירוטי בטבריה

מי לא אוהב פינוקים? כמובן, כולנו אוהבים עיסוי אירוטי בטבריה, בערך באותה מידה שכולנו אוהבים פיצה. ואתם יודעים מה אומרים על פיצה — כשהיא טובה, היא ממש טובה וכשהיא לא — היא עדיין די טובה. אפשר לומר את אותו הדבר גם על סקס, לא? תחשבו על זה — אם אנשים לא היו אוהבים סקס, לא משנה אם רע או טוב, לא היה קיים טינדר. אז, למה יש כל כך הרבה תלונות על סקס מהיר? זה באמת כל כך רע להזדיין רק 5 דקות, או שזו עוד זווית שלילית שמכניסים לחיים שלנו דרך סרטים רומנטיים וסקסיים וממש ממש לא מדויקים? לטענת חוקרים רפואיים, עיסוי אירוטי בטבריה נורמלי צריך לקחת בין 3 ל-7 דקות. מה? הסטנדרטים שלכם גבוהים יותר? אתם יודעים מה זה חפוז, נכון? כמובן, אם אתם מחליפים תנוחות ומשחקים קצת, זה יכול למשוך גם ל15 דקות.

לפני שאתם מעקמים פרצוף והופכים לשיפוטיים, תנו לי להגיד לכם שלא, אנשים שמחזיקים במיטה 10 דקות ומטה לא סובלים משפיכה מוקדמת. זה תקף ליחסי מין הנמשכים קרוב ל2 דקות. ובעבר, זו הייתה ה-«מחלה» לאנשים שגמרו לפני שאפילו נכנסו לכוס של הבחורה, אז כן, אתם בסדר גמור!

מה נשים רוצות?

זו שאלה יפה, הלא כן? גברים כל כך מרוכזים בלספק את האישה במיטה שהם לגמרי שוכחים את מה שבאמת חשוב. למעשה, בעולם מושלם, יחסי מין לא צריכים להמשך יותר מ10 דקות. כמובן, כל ה»עניין» כולל משחק מקדים סקסי לפני החדירה. בגלל שגברים כל כך מרוכזים בלמשוך הרבה זמן, הם לגמרי שוכחים מהמשחק המקדים וממה שנשים רוצות. נשים רוצות עיסוי אירוטי בטבריה ותשובת לב, לא? אז מה שזה נמשך 5 דקות? זה נחמד לעשות סקס חפוז מדי פעם, לא? ואם שני האנשים מלאים תשוקה בוערת ולגמרי ב»קטע», 5 הדקות האלה יכולות להיות יותר מסרט פורנו שלם.

עיסוי אירוטי בטבריה וכמה זמן כדאי לך להחזיק?

בעוד שאנחנו חייבים להודות שסקס שהיא תזכור צריך קצת יותר זמן ותשומת לב מסקס חפוז, אתה צריך להחזיק כמה שנוח לך ולשותפה שלך. כן, עיסוי אירוטי בטבריה דורש משחק מקדים, יצירת קשר עין, פלירטוטים וכל משחק שבא לכם, אבל אפילו עם אלה, אין סיבה שהפינוק שלכם יימשך יותר מ25 דקות. סקס טוב לא מבוסס אך ורק על החדירה וכמה זמן הוא נמשך, לא? אישית, היה לי סקס נהדר רק כשהיה לי חיבור מדהים עם השותפים שלי, כששמנו דגש על המשחק המקדים וכשהוא לא נמשך יותר מדי זמן.

וזה למה, אם תשאלו אותי, אין צורך ביכולת להחזיק את עצמכם זמן רב מדי. יש דברים אחרים שהופכים את כל העניין לחם, חוץ מחדירה,כמו למשל עיסוי אירוטי בטבריה למתחילים. אבל אנחנו יודעים לשפוט הכי טוב את הדברים שאנחנו עצמנו עושים, נכון? אז, אם אתם ממש נהנים מסקס שנמשך כל הלילה, לכו על זה! אבל, זכרו שאתם לא לבד בזה (אלא אם כן אתם כן) אז שימו לב שהשותפים שלכם נהנים מזה גם.