עיסוי אירוטי בבאר שבע למתחילים

בדס»מ — מהו מחליף?

מודעות של עיסוי אירוטי בבאר שבע »

חברים יקרים, אני די בטוח שמהשיר אס אנד אם שריהאנה פרסמה, וספרי «חמישים גוונים של אפור» שא.ל. ג’יימס מכר בלי בושה, אתם כבר יודעים מה ההבדל בין דומיננטי לכנוע. עם זאת, מאז, פטיש הבדס»מ לאט לאט הופך לחלק מתרבות המיינסטרים, ומכיוון שיש הרבה אנשים שלא היו מודעים לתרבות זו בעבר כמו שבזמנו אף אחד לא שמע על עיסוי אירוטי בבאר שבע, אסביר אותה.

‘מה? אתה אוהב להיות גם דומיננטי וגם כנוע?»

עיסוי אירוטי בבאר שבע

בדס»מ זה פטיש המערב מגוון של פעילויות ארוטיות שקשורות לעבדות, שליטה, כניעה וסאדו-מזוכיזם. האנשים אשר מעורבים בפעילויות אלה לעתים קרובות מכריזים על עצמם שולטים או נשלטים. השולט הוא אדם בעל היבטים דומיננטיים באישיותו, בעוד שנשלט הוא אדם שאוהב עיסוי אירוטי בבאר שבע ובעל היבטים כנועים באופיו.

אנשים רבים בעלי ניסיון בבדס»מ יכולים לטעון שאדם יכול להיות רק דומיננטי או כנוע; אין מה שביניהם. ומצד שני, יש אנשים בעולם הבדס»מ שאוהבים להיות גם דומיננטיים וגם כנועים.

דנתי בנושא עם כמה מהחברים שלי ורובם לא האמינו לגישה הזו, ושאין דרך בה לאדם יש גם נטיות דומיננטיות וגם כנועות. עם זאת, עם כמות של דיונים על הנושא שאפשר למצוא בפורומים של עיסוי אירוטי בבאר שבע כמו פט לייף וקולאר צ’אט, אי אפשר לומר שהנטייה להיות גם שליט וגם נשלט אינה קיימת. בפורום קינקטוק אפילו יש מדור המוקדש לנושא.

עיסוי אירוטי בבאר שבע לעומת משחקי שליטה

אז, האם יש אנשים שנהנים להצליף ולספוג הצלפות? כן, יש. המונח «מחליף» שומש בשני פורומי בדס»מ ואתרים כלליים שאנשים פונים אליהם על מנת לשאול את השאלות הביזאריות והמגוחכות ביותר, ואף שאלות מעניינות מאוד. אם אתה לא יודע מה זה עיסוי אירוטי בבאר שבע ועל מה אני מדבר, פשוט תעיף מבט בדף התשובות של יאהו. זה אולי נשמע כמו עניין נישתי מאוד הן בקרב חובבי בדס»מ ואלה שלא מעורבים, אבל זה נפוץ יותר משאתה חושב.

אז, מתי המחליף מחליף?

כשאנשים מחשיבים את עצמם למחליפים, זה לא אומר שהם יחליפו את המאפיינים שלהם בפתאומיות במהלך מפגש עיסוי אירוטי בבאר שבע או במקום אחר. לא פוגשים בחור שבתחילת הפגישה מתנהג כמו שליט דומיננטי חריף, ופתאום הופך לכנוע חלש כעבור חצי שעה. יתר על כן, לא פוגשים בחורה שתתחיל פגישה כאדם שברירי ותהפוך לשליטת סאדו נמרצת לאחר שחטפה מספר מכות.

ישנם נשלטים שמתייחסים לשליטים שלהם בצורה לא יפה, אבל הם עדיין נשארים נשלטים; הם נקראים «מזוכיסטים מתחכמים», נשלטים שבכוונה עוברים על חוקי השליטים או השליטות שלהם כדי לקבל עוד עונשים מהם. אני צריך ליידע אתכם שמזוכיסט מתחכם אינו זהה או דומה למחליף.

מחליף יראה בדרך כלל היבט אחד של הדמות שלו לאדם אחד, ולאחר מכן אישיות שונה לאדם אחר. לדוגמא, מחליף יכול להציג את עצמו בתור ארנבון קטן ומעודן לאדם בעל נטיות דומיננטיות או מאסטר מקצועי, אבל אז הופך לאדון סאדו קשוח ואינטנסיבי בעת פגישת עיסוי אירוטי בבאר שבע עם מעסות הכי לוהטות.