עיסוי אירוטי באילת למבוגרים

עובדות משוגעות על אורגזמות!

מודעות של עיסוי אירוטי באילת »

כולנו יודעים שאורגזמות הן שחרור המתח המיני בגוף. נראה שהוא בא בארבעה שלבים. ראשית אנחנו מרגישים את ההתרגשות כמו שמרגישים למשל בזמן עיסוי אירוטי באילת, אז אנחנו מרגישים התרוממות עד לשיא. ולבסוף, יש לנו את ההתאוששות שלנו. תמונה של זכר נאה והמאהבת היפה שלו. כמו כל דבר שאנו חווים, יש לאורגזמות תופעות לוואי משלהן. אז, אנחנו מתחילים לנשום בכבדות, מאיצים את קצב הלב שלנו והחלק החשוב ביותר של כל זה — אנחנו זוכים להיות מוקפים בתחושה האלוהית של אופוריה. אין סימן לחרדה, פחד או דאגה בגלל שהאורגזמה האדירה הורגת את כולם.

עם זאת, לא כל האורגזמות זהות. אפילו אותו האדם יכול להרגיש עיסוי אירוטי באילת שונה בכל פעם. אנחנו לא באמת יכולים לתאר את כל האורגזמות של בני האדם בכמה משפטים. כן, אני יודע שסרטים רומנטיים לימדו אותנו שאין חוויה מינית אם זה לא נגמר באורגזמות מטורפות לשני האנשים, ברוב הפעמים בו זמנית. נו טוב … נחשו מה?

חלק מהנשים לא גומרות בכלל

הגיע הזמן לשכוח את מה שהקומדיות הרומנטיות אמרו לך עד עכשיו. פריז לא תיתן לה אורגזמה אם היא אחת מ- 10 אחוזי הנשים שמעולם לא הגיעו לאורגזמה. זהו מצב הנקרא «אנורגזמיה» שאומר שאפילו אוננות לא יכולה לגרום לנשים לגמור. למה זה קורה? ובכן, זה יכול להיות בגלל כמה בעיות בריאותיות, תרופות שנלקחות ואפילו בעיות בדימוי גוף. כן, בטחון עצמי חשוב גם כשמדובר באורגזמה. אז, מה עליך לעשות אם הבחורה שלך לא יכולה להגיע לאורגזמה? לנסות שוב ושוב טיפולי עיסוי אירוטי באילת ואם זה לא עובד, היא עשויה להזדקק למטפל לעזור לה להתמודד עם הבעיות האמיתיות שאינן קשורות למפגש החושני. מהו הקסם שלך? אמנם יש נשים רבות שלא חוות אורגזמה, נראה שהאורגזמות של הגברים מעוררות את אותו האזור במוח כמו התרופה למכור. באמת? איך זה הוגן? ובכן המחקרים שעליהם נסמכת התאוריה הזאת מאשרים שהסקס ממכר, אבל כבר ידענו את זה, נכון?

אתה יכול לגמור ללא גירוי איבר המין

כולכם יודעים שמין מביא לכם אורגזמות מרגיעות. על פי מדענים שחקרו עניין זה, אורגזמות יכולות להגיע גם ללא גירוי באזור אברי המין. נראה שיש חלקים רבים אחרים בגוף שיכולים לקחת אתכם אל עיר גן העדן! אורגזמות חזה בעזרת עיסוי אירוטי באילת הן דבר אמיתי! כולכם יודעים שציצים לא נמצאים על הגוף של נשים רק כדי להאכיל תינוקות או לשם הנאה של גברים. זה כבר ידוע שגירוי השדיים של האישה, במיוחד הפטמות משחרר אוקסיטוצין וגורם לאותן תנועות נרתיקיות שמובילות לאורגזמה. מעניין, נכון? מי מוכן לנסות את זה? אורגזמות הורגות כאב. אלה הן החדשות להן חיכו בכל רחבי העולם: אורגזמות יכולות לשמש משככי כאבים. אז, אם יש לך מיגרנה, אל תקח גלולות, פשוט תקיים עיסוי אירוטי באילת עד שאתה מקבל הנאה. על פי המחקר לא רק שאורגזמה ביום מסלקת את הכאב, אלא זה עובד הרבה יותר מהר מגלולות. חדשות מדהימות, נכון? לא עבור הנשים שאוהבות להשתמש בתירוץ «כאב הראש …»

עיסוי אירוטי באילת עוזר לבריות

עיסוי אירוטי באילת

איך להערים על סרטן הערמונית. אורגזמות יכולות להיות טובות עבור דברים מסוימים חשובים יותר מכאבי הראש הקלים. כבר גילו שככל שאתה גומר יותר הסיכויים שלך פוחתים לחלות בסרטן הערמונית. אז, חברים יקרים שלי, זה התירוץ שלכם לרצות סקס כל הזמן. כמו כן, זו יכולה להיות סיבה די טובה לפגוש כמה נערות באמת מוכשרות. ואני חשבתי שהעובדה שזו תרופה למיגרנה תפוצץ את ראשכם …

תני לבנאדם לישון! נשים בכל רחבי העולם כועסות כאשר השותף האהוב שלהן נאנח מהנאה אחרי עיסוי אירוטי באילת ומיד מתחיל לנחור. ובכן, גבירותיי, זה לא באשמתו וזה בהחלט לא באשמתך. לא, אני מתכוון לזה! בניגוד לאורגזמה נשית, נראה כי אורגזמות הזכרים גורמות למוחם לשחרר כמה כימיקלים המביאים עייפות. אז, גבירותיי, תנו לו לישון!