סקס תל אביב לכולם

המדריך לדיבור מלוכלך

סקס תל אביב

מודעות של דירות דיסקרטיות בתל אביב »

«הו, סקס תל אביב זה מרגיש כל כך טוב! תעשה את זה שוב!» «אף אחד אף פעם לא גרם לי לגמור כמו שאתה הצלחת». «נשק אותי שם… לקק כל חלק בגופי..».  «תשכבי ותשתקי! אני הולך לגרום לך לגמור כל כך חזק שלא תוכלי לנשום».

מה עבר לכם בראש כשקראתם את השורות האלה? זה עשה לכם משהו? הן הפתיעו אתכם או שהיו בסדר לסטנדרטים שלכם?

שום דבר חדש

דיבור מלוכלך זה לא דבר חדש. זוגות השתמשו בדיבור כדי לגרות זה את זו מאז שבני האדם קיימים על כדור הארץ. אתם בטוח מצליחים לדמיין לעצמכם אשת מערות שמגיעה אל הגבר שלה אחרי יום ארוך של ציד וגונחת ואומרת לו כמה הוא מרגיש טוב, או אפילו אדם, שמגיע לחווה ואומר לה: «עזבי את התפוח, חוה… תמצצי את זה במקום!»

אז למה אנחנו עושים את זה במהלך סקס תל אביב? שימוש בדיבור מלוכלך היא דרך נהדרת להגביר את הריגוש לפני ובמהלך הסקס. לא צריך לשמור את זה לחדר השינה אבל גם לא צריך להפוך את זה לפומבי. אפשר להתחיל שעות או אפילו ימים מראש. הרמיזות עם שפת הגוף, הנגיעות הקלות, ואז הודעה בסגנון של «אני מתחרפן רק מלחשוב על מה שאני רוצה לעשות לגוף שלך». כל זה עוזר לבנות ציפייה ולגרום לכם לחשוב זה על זו כל היום. וכשאתם סוף סוף נפגשים, שניכם כבר חרמנים ומוכנים לפעולה.

דיבור מלוכלך הוא אחד הדברים שיכולים לקחת את חיי סקס תל אביב או האהבה שלכם מטובים למדהימים אבל רק אם הם ניעשים נכון. הצורה בה אתם מדברים משפיעה הרבה יותר ממה שאתם אומרים. הטון שלכם משחק פה תפקיד חשוב. המשפט «אני העבד שלך הלילה. תעשי בי מה שאת רוצה» יכול להישמע מאוד אירוטי ומלהיב אם נאמר באיטיות בטון נמוך, אבל אם תגידו את אותו הדבר בטון גבוה ומהר, זה יכול לעשות בדיוק את הדבר ההפוך ולגרום לבת הזוג להתפרץ מצחוק, מה שעלול להוביל לסיומו של הלילה (או שהצחוק יעזור לכם לשבור את הקרח ולהירגע).

סקס תל אביב והפגנת כבוד

זכרו להפגין כבוד כלפי בת הזוג שלכם ע»י שימוש במילים פוגעניות אך ורק בחדר השינה. יכול להיות שממש מדליק אותה לשמוע שהיא זונה קטנה ומלוכלכת במיטה, אבל זה גם יכול ממש להעליב אותה אם זה נאמר בחיי היום-יום. ודאו ששניכם יודעים שאתם לא רציניים. ודאו לפני סקס תל אביב שהכל נאמר בהקשר הנכון והשתמשו במילים שמגיעות באופן טבעי.

דעו מה בת הזוג שלכם רוצה ומה הגבולות שלה. צפו בה, הקשיבו לה ולמדו. אל תחשבו שבת הזוג שלכם תאהב את מה שאתם אוהבים במיטה. שימו לב לדברים שמוציאים את התגובה הכי טובה ואת התגובות הפחות טובות. אם אתם לא בטוחים, שאלו — «איך סקס תל אביב גורם לך להרגיש?»

אם אתם במערכת יחסים חדשה, תתחילו לאט ובזהירות. נסו משפטים יותר מעודנים ותראו איך הם מתקבלים, למשל «אני משתגע כשאת מסתכלת עליי ככה» או «איזה ישבן סקסי וחמוד!» או «את רוצה ש…» ו- «איך את אוהבת את זה?» הם משפטים טובים להתחלה.

כשהדברים מתחממים תמשיכו עם הדיבור הסקסי. בקשו מבת הזוג שתתאר לכם את התחושות שהיא מרגישה תוך שאתם מנשקים את כל גופה. סקס תל אביב זה מרגיש חם, מדהים, כואב או משגע? הסתכלו לה בעיניים ותארו לה איך זה מרגיש כשהיא מלטפת אתכם או מריצה את הלשון שלה על גופכם. החמיאו לה כשהיא עושה משהו שאתם אוהבים כדי לעזור לדרבן אותה ותגידו לה כשאתם רוצים שהיא תלך מהר יותר, לאט יותר, בעדינות או בכוח.