סקס בתשלום ועוד

טלוויזיה בחדר השינה מחזקת את חיי המין!

מודעות של דירות דיסקרטיות »

הנה חידוש לאזני כל הגברים בעולם. מחקר סקס בתשלום חדש מראה שאם יש לכם טלויזיה בחדר השינה, הסיכוי שחיי המין שלכם ישתפרו — גבוה יותר. בעצם, תוכלו לקיים יותר יחסי מין מהממוצע! המחקר סקר 2431 אנשים על איך משפיעה הטלוויזיה על חיי המין שלהם. מתוך הנבדקים, ⅔ טענו שחיי המין שלהם בריאים יותר בגלל הטלוויזיה בחדר.

סקס בתשלום וריבוי משימות

סקס בתשלום

תאמינו או לא, 50% מהאנשים מרוצים מכך כי לפני שמתחילים לחפש סקס בתשלום הם יכולים לצפות בסדרות האהובות עליהם תוך כדי סקס. אם הייתי מנסה את זה בבית עם האישה שלי, כנראה שהיא לא היתה שוכבת איתי יותר לעולם! 37% טוענים שזה נהדר כי הם יכולים לצפות בפורנו בזמן סקס בתשלום. זה נשמע די הגיוני, פשוט לא תיארתי לעצמי ש37% צופים בפורנו עם בני הזוג. 14% טענו שצפייה בטלוויזיה עם בני הזוג גרם להם להרגיש יותר קרובים אחד לשני. ואם נודה בזה, בעידן שלנו בו זוגות עושים דברים שונים, דבר אחד במשותף הוא בהחלט משהו טוב. אז, אילו עוד סיבות יכולות להיות לכך שטלוויזיה בחדר השינה זה דבר טוב? אולי זה בגלל שהיא משאירה אותנו ערים יותר זמן, במקום שנלך ישר לישון? ככל שנשארים ערים יותר, חושבים יותר על סקס בתשלום ועל הנקודה ש»טוב נו בואו נלך על זה»!

לא משוכנע

בכל מקרה, אני לא חושב שאצלי בבית דבר כזה יעבוד. איך סקס בתשלום בחדר לא מסיח את הדעת? בעבר הייתי שוכב עם נשים במיטה למעלה, ותוך כדי שומע קריאות לעבר הטלוויזיה מהחבר’ה למטה שצופים בכדורגל. המחשבה הראשונה שלי תמיד היתה «מעניין מי הבקיע?» ותאמינו לי, אם הטלוויזיה היתה בחדר שלי, הייתי פשוט מביט מעבר לכתף של אשתי או נערת סקס בתשלום כדי להתעדכן במה שהולך על המגרש. לא אכפת לי מה אומר הסקר, אני לא מצליח לראות איך טלוויזיה בחדר השינה יכולה להשפיע לטובה על חיי המין.