סקס בתל אביב ויפו

עצות סקס שצריך להפסיק להקשיב להן

סקס בתל אביב

מודעות של דירות דיסקרטיות בתל אביב »

הבנו — אתם רוצים להיות מדהימים במיטה. אתם רוצים שנשים יגנחו ויאנחו ויתחננו לעוד, ויספרו לכל החברות שלהן איזה זיין טוב אתה. אבל לפעמים כשאתם יוצאים לחפש עצות, אתם עלולים לקרוא משהו ולהגיד לעצמכם «כן! סקס בתל אביב זה בדיוק מה שאני צריך!» וכשתנסו את זה במיטה, תרגישו שיצאתם אלופים… למרות שאולי בת הזוג לא נהנתה מזה כמוכם. נסתכל על כמה מעצות הסקס שבאמת צריך להפסיק לנסות, ומה כדאי לנסות במקום זאת.

מהיר ועצבני!

זה משהו שאנו הנשים, וכמה מהגברים, צריכים להתמודד איתו הרבה. במשחק סקס בתל אביב המקדים, אתם לא תמיד בטוחים מה לעשות. יש דברים שעובדים לאנשים מסוימים וכאלה שלא עובדים לאחרים, אז צריך להתנסות. אבל המהלך הסטנדרטי של המון גברים הוא לדחוף כמה שיותר אצבעות ולדחוף אותן פנימה והחוצה כאילו הם לוחצים על כפתור מעלית שבורה בתקווה לקבל תגובה. ברוב המוחלט של המקרים זה פשוט לא עובד, אז די! ראשית, לאט לאט עובד. לדחוף את האצבעות שלכם פנימה כמה שיותר מהר לא יגרום לנו לגמור מהר יותר. מה שזה יעשה זה יוריד לנו את החשק בשביל סקס בתל אביב וישאיר אותנו לא מסופקות… שזה מה שאתה לא רוצה שיקרה!

סקס בתל אביב זה כיף

אנחנו לא באמת צריכות להגיד את הדבר הבא, אבל הכוס שלנו הוא לא כפפה. אתם לא צריכים ללבוש אותנו על היד שלכם, ואם אתם רוצים לנסות לדחוף אגרוף כדאי לכם לדבר איתנו על זה קודם, במקום לדחוף את עצמכם בכוח לתוכנו במהלך סקס בתל אביב. מסיבה כלשהי, רבים מאמינים שיותר אצבעות זה טוב לנו, אבל האמת, זה עוצר אתכם מלהיכנס עמוק, ובעצם מלתת מספיק תשומת לב לנקודת הג’י שלנו. הדבר הטוב ביותר לעשות, במקום לנסות להחדיר את כל הזרוע פנימה ולדחוף אותה פנימה והחוצה שוב ושוב, זה להשתמש באצבע אחת או שתיים ולהחליק אותן פנימה באיטיות. תנסו סקס בתל אביב ותנועה של «בואי לפה» עם האצבעות כדי למצוא את נקודת הג’י ולטפו אותה בעדינות. זה יגרום לנו לצעוק מהר יותר מלנסות להפוך אותנו לקרמיט מרחוב שומשום.

לירוק ולהרטיב? לא תודה!

זה קורה המון בסרטי פורנו — הבחורה לא רטובה מספיק אז הבחור יורק על הכוס שלה. או שהוא יירק על היד שלו ויחדיר את זה או שיכוון לכוס שלה ויירק ישירות לשם. לפעמים הוא אפילו יסתכל עליה כי זה כל כך מדליק אותה. אם אתם חושבים לירוק על הכוס של בת הזוג שלכם כדי להרטיב אותו — אל. תפסיקו להיות עצלנים בזמן סקס בתל אביב, אם היא לא רטובה מספיק, נחש מה צריך לעשות? במקום לחשוב «אני רוצה לזיין אותה ואני רוצה את זה עכשיו», תחשבו «אני רוצה שזה ירגיש מדהים גם בשבילה» ותמשיכו בכיוון הזה.