נערת ליווי צעירה

טיפים וטריקים למשחק מקדים

נערת ליווי

מודעות של נערות ליווי »

הרבה גברים חושבים שמשחק מקדים עם נערת ליווי יפהפיה זה משעמם. הם לא תמיד רוצים לעבור את התהליך הקשה לפעמים של לנסות ולהדליק את השותפות שלהם. במקום זאת, הם רוצים לתקוע את עצמם בתוכן וליהנות מהרגע. כמובן שיש גם גברים אי שם שאוהבים את זה, אבל אם אתם לא מהגברים האלה כנראה שתרצו למצוא טיפים או טריקים כלשהם כדי להקל על עצמכם עם המשחק המקדים. אז למה שלא תנסו את הטיפים שלנו, או תוסיפו טיפים משלכם בתיבת התגובות?

התחילו מוקדם יותר

אתם יכולים להתחיל במשחק המקדים מוקדם יותר, כלומר לפני שאפילו נפגשתם עם החברה או נערת ליווי צעירה. זה אולי נשמע מוזר, אבל משהו פשוט כמו שליחת הודעות שובבות וסקסיות במהלך היום יכול להיות מספיק כדי להדליק אותן ולרגש אותן לקראת הפגישה שלכם. לא משנה מה תשלחו בהודעות, אתם צריכים להיות בטוחים שגם תוכלו להגשים את הדברים האלה. זה ממש לא כיף להגיד לחברה שתלטף את כל הגוף שלה ותרד לה עד שתצרח מאורגזמה מטורפת ואז לא לבצע את זה פשוט כי רצית להדליק אותה. תגידו דברים כמו «אני לא יכול להפסיק לחשוב עלייך» או «הלוואי והיית כאן» כדי להתחיל את העניינים, לפני שעוברים לדברים היותר שובבים. אתם יכולים לתאר מה תרצו לעשות לה, או לדבר על הפעם האחרונה בה הזמנתם נערת ליווי סקסית למפגש אירוטי והיה שלושתכם ערב נהדר. זה יגרום ללבכם לפעום יותר וידליק אותכם מאוד.

נערת ליווי לעיסוי מגרה

עיסוי איטי, מגרה וחושני יכול להצליח מאוד כשמדובר במשחק מקדים. כשמתחילים למעלה ויורדים במורד הגוף עד למטה בני הזוג ממש יהיו מוכנים כבר לקפוץ עליכם ברגע שתורידו מהם את הידיים. תוך כדי שאתם מעסים, תתארו להם מה מדליק אתכם בגופם. אם אתם אוהבים איך הישבן שלהם מרגיש כשאתם מעסים אותו, תגידו להם ותתארו כמה זה מחרמן אתכם. אם זה לא מספיק כדי להדליק נערת ליווי, למה לא להציע לחלוק מקלחת יחד כדי לעזור להיפטר משמן הגוף? תוכלו ללטף את גופן עוד קצת והקרבה ביניכם יכולה להדליק את העניינים.

מניעה

משהו שהולך יד ביד עם טכניקת הגירוי מקודם של נערת ליווי פרטית. אם תמנעו משותפיכם את הדבר שהם הכי רוצים לקבל, הם ירצו אותו עוד יותר. אפשר לשגע אותם לחלוטין על ידי פשוט לגרות אותם מבלי להכנע לרצונותיהם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לתת להם נשיקה עמוקה, ארוכה וחושנית ולהציע להזמין נערת ליווי לשניכם לכמה שעות. אחרי זה להתחיל לנוע במורד צווארן ולכתפיהן כדי להראות כמה אתם רוצים אותן. תחזיקו אותן חזק בזרועותיכם ואל תתנו להן מה שהן רוצות. הן יתחילו לרצות את זה יותר ואולי אפילו יעשו משהו כדי לענג אתכם כדי לשכנע אתכם לתת להן את זה. לאחר מכן — פשוט לעקוב אחריהם.