נערות סקס יפהפיות

טכניקות למשחק מקדים שישגעו אותו!

מודעות של נערות ליווי »

משחק מקדים הוא אחד מהדברים שפחות מייעלים בחדר השינה. כשזה מגיע לזה, אנשים רבים ממהרים להתקדם לסקס. משחק מקדים הוא לעתים קרובות מה שגורם לזין לעמוד, או לכוס להרטב, כדי שאפשר יהיה להזדיין עם נערות סקס כמו ארנבים. זה כמעט נראה רוע הכרחי שלוקח זמן רב. משחק מקדים טוב עם זאת, יכול להיות מדהים כשלעצמו, ולהשאיר את הגוף כל כך דלוק שהסקס יהיה יותר מדהים מפשוט למהר למנה העיקרית. זו הסיבה שגברים סקרנים אספו כמה עצות משחק מקדים להדליק גברים. עכשיו אנחנו הולכים לדבר לנשים כאן, אבל אם בחור קורא את זה, למה לא להפנות את הרעיונות האלה לחברה שלך? אני בטוח שהיא תהיה יותר משמחה להביא כמה טריקים חדשים לחדר השינה. הנה זה בא!

תאונני מולו

לעתים קרובות מתעלמים מזה כאמצעי למשחק מקדים. זה בעיקר בגלל העובדה שנשים בדרך כלל חושבות שאם יש בחור, מה הטעם שהן יעשו את זה בעצמן? נערות סקס שוכחות שגברים הם יצורים חזותיים מאוד. הם יאהבו תעשי להם מופע. רק זכרי לעשות זאת כמו שצריך, כאילו את מאוננת כרגיל. אם תגזימי ותתחילי לזייף — הבחור יזהה את זה מקילומטר, את תיראי מגוחכת, והאפקט יאבד. תגרי אותו. כפי שאמרנו בעבר, אחת הבעיות העיקריות עם הדרך שבה אנשים עושים סקס היא שהם ממהרים אליו. הרבה אפשר לומר על גירוי הבחור עד שהוא לא יכול לשאת בזה יותר עם נערות סקס. התחילי על ידי מציצה לכמה דקות, תעברי לקצת עבודת יד, ואז תני לו לחדור לך לזמן קצר. ואז תחזרי לנשק אותו לפני שהוא נסחף. אחרי כמה זמן — הוא יתחיל לצעוק ולהתחנן לגמור עלייך. רק תזכרי לא לגרות אותו יותר מדי זמן כי הוא עלול להתחיל לאבד את הזקפה שלו. הכל תלוי בעיתוי!

נערות סקס לא שוכחות להתנשק

נערות סקס

כאשר זוגות נמצאים במערכת יחסים ממושכת יותר, נראה שהם שוכחים להתנשק. זה כאילו שנשיקה זה משהו שנשאר מאחור, כשרק הכרתם ולא היה סקס. תחזירי אותן ובמקביל תזמיני לכם נערות סקס לשלישיה והכל יהיה בסדר. נשיקות הן אחד הדברים הנלהבים והאינטימיים שאת יכולה לעשות עם בחור. לנשק אותו עמוק ורק להרגיש את הפין שלו מעל הג ‘ינס שלו, מבלי למהר להכנס עמוק יותר מזה. הוא ירגיש שאת רוצה שהרגע יישאר. זה גם יעלה את המתח לפני הסקס מאוחר יותר!

לשלב קצת משחק תפקידים

הרבה גברים אוהבים נערות סקס בתחפושות. זה מתבטא בז’אנר הפופולרי ‘פורנו משחקי תפקידים’, בו רואים שחקניות מתלבשות כמורות, מילפיות, אחיות ובייביסיטר. יש סבירות גבוהה שלבחור שלך יש פנטזיה לסקס עם אחת הדמויות האלה, אז למה לא לנסות את זה? זה עובד עם כל פנטזיה. גלי מהי והפכי אותה למציאות. אם תגרמי לחלומות להתגשם, בעצמך תוכלי ליהנות בהרבה מאוד דרכים נוספות! לדבר מלוכלך אליו. הרבה נערות סקס נרתעות מלדבר מלוכלך כי א) הן מתביישות, או ב) הן חושבות שזה נשמע מזויף. זה ממש חבל כי בחורים אוהבים לשמוע אותך אומרת להם מה את רוצה שהם יעשו לך, או את להם. תגידי לו כמה רטובה את מרגישה, זה יחרפן אותו. את יכולה להתנסות עם תפקידים דומיננטיים או כנועים, ולגלות מה באמת עושה לו את זה. כך או כך, זו תהיה תוספת מצוינת לחדר השינה.