נערות ליווי פרטיות ודיסקרטיות

הגשימו את פנטזיית הסקס האולטימטיבית שלכם

נערות ליווי פרטיות

מודעות של נערות ליווי »

לכולנו יש את הרצון האפל והעמוק ההוא שאנחנו רוצים לממש בחדר השינה. זה משהו שאנחנו תאווים לו, אבל לא יודעים איך לבקש לנסות אותו מהחצי השני שלנו. איך מעלים את הנושא של «אני רוצה שנזמין היום נערות ליווי פרטיות לערב אינטימי וסוער » בלי שהיא תברח מפחד? יש כמה דברים פשוטים מאוד שאתם יכולים לעשות כדי לדבר על פנטזיית המין האולטימטיבית שלכם, וכל אחד מהדברים האלה יכול לעזור לכם לממש את זה. נראה לכם בדיוק מה אפשר לעשות כדי למצוא נערות ליווי פרטיות ולהגשים את פנטזיות שלכם.

תעשו סקס

זה אולי נשמע כמו הצעה מאוד מוזרה, אבל לפני שתנסו אפילו לדבר על הדברים שאתם רוצים במיטה כדאי לכם פשוט לעשות סקס. הסיבה הראשונה היא כי סקס עם נערות ליווי פרטיות ירגיע את שניכם. להגיע לאורגזמה ולהתענג ביחד יקל על הלחץ והפחד שלכם מעט, מה שיאפשר לכם להרגע מספיק כדי לדבר על מה שחשוב לכם. אומרים גם שאנשים הרבה יותר פתוחים לדבר על דברים אחרי סקס מאוד מספק. בעוד שהם חוזרים מההיי שלהם, הם עדיין ישמחו לדבר איתכם על כל הדברים הסקסיים והשובבים ההם שאתם רוצים לעשות.

התחילו בקטן

אחד הדברים הגרועים ביותר שאתם יכולים לעשות בשיחה עם אדם צר אופקים זה פשוט להגיד מה אתם רוצים. «תזייני אותי עם סטראפון» עלול לשלוח אותה להרים לחפש לכם בית משוגעים. צריך להתחיל בקטן להקל על זה.

איך עושים זאת? תחשבו מהו הדבר שאתם רוצים. למשל, אם הבנתם שיש לכם פטיש רגליים ואתם רוצים לחקור אותו, תגידו לה שהנעליים האלה נראות מדהים עליה. משם אפשר להמשיך יותר רחוק. אם אתם רוצים משהו שיותר קשה לשלב בקלות בשיחה, כמו הלקאה בידי השותפה שלכם כשהיא לבושה כמנהלת בית ספר, תצטרכו לחשוב על זה יותר בזהירות. נסו להוביל את השיחה לכיוון נערות ליווי פרטיות שנדלקתם עליהן ונסו למצוא ביניהן מכנה משותף שגם לשותפיכם יש. יש להם את אותו המבט החודר? תגידו לה והיא כנראה תעשה את זה.

תנו להם זמן

אם דיברתם איתן על זה והן מכירות במה שאמרתם, אל תציקו להן שיעשו את זה. הן כנראה ירצו קצת זמן לחשוב על הדברים בעצמן, או אולי אפילו לחקור ולמצוא את הדרך הטובה ביותר לתת לכם את מה שאתם רוצים. במקום זאת, תנו להן זמן. תנו להן לישון על זה ולחשוב על הפרטים הקטנים ביותר. יכול להיות שהן ישמחו לחקור את העניין נערות ליווי פרטיות בעצמן ולתכנן דרך להפתיע ולענג אתכם. אם הן ניגשות אליכם כדי לדבר עוד על הנושא, אל תדחפו אותן לעשות שום דבר. שוב, תנו להן זמן. תנו להן לעשות מה שהן רוצות ותגידו להן מה מרגיש טוב לכם ומה לא עובד. זה יעזור הרבה בטווח הרחוק.

נערות ליווי פרטיות ומילים בטוחות לבת זוג!

כשזה מגיע בסופו של דבר למימוש הפנטזיה שלכם להזמין נערות ליווי פרטיות צעירות וסקסיות, בין אם בא לכם לחטוף הלקאות על היותכם עבד רע או שאתם מקווים שהיא תשפריץ על כל הפרצוף שלכם, אתם צריכים לקבוע מילה בטוחה לפני שמתחילים. בעוד שמילים בטוחות מקושרות ישירות לסאדו בדרך כלל, זה רעיון טוב לקבוע אחת לפנטזיה שלכם. ככה אם תצטרכו הפסקה מכל סיבה שהיא, תוכלו לקחת אותה ע»י השימוש במילה.

זה לא רק בשביל האדם שמקבל את היחס — זה גם בשביל האדם שנותן את היחס. אם בנקודה כלשהי שותפיכם רוצים הפסקה כי לא נוח להם, הם יכולים להשתמש במילה… אבל זכרו לכבד את זה. אם לא תכבדו את השימוש במילה, לא תחוו יותר לעולם את הפנטזיה שלכם איתם.