נערות ליווי ברחובות וכל אזור השפלה

תנוחות מושלמות לקוויקי

מודעות של נערות ליווי ברחובות »

עם סקס, ישנם רגעים שאיננו יכולים לחכות. כן, זה נחמד להיכנס למיטה ולבלות זמן איכות בו תביאו אחד את השני לאורגזמה הגדולה, אבל ישנם אילוצי זמן, וכמוכן, יתכן שאינם ליד המיטה. אז מהן התנוחות הכי טובות עבור קוויקי עם נערות ליווי ברחובות יפהפיות ומהממות? ובכו, החברים שלך כאן לעזור לך בנושא זה. תנוחת הקוויקי. כאן, האישה צריכה להתכופף עם מותניה ולהניחה את ידיה על רהיט כלשהו או על ברכיה לשם תמיכה. בעוד הגבר חודר מאחור, עליו להחזיק אותה במותניה ובעזרת ידו ללטף את הנרתיק על מנת לרגש אותה באמת.

רקדנית הבלט

תנוחה זו מעולה למצבים בהם אתם בשירותים ציבוריים, או עומדים כנגד הקיר בסמטה חשוכה. הזוג צריך לעמוד פנים מול פנים בעוד האישה עוטפת את הגבר בעזרת רגליה השלובות מאחורי ישבנו או ירכיו. כך נערות ליווי ברחובות משתמשות ברגליהן על מנת למשוך את הגבר אליה. לא כולנו ספורטאים אולימפיים, כך שאם היא מתעייפת אתה יכול להחזיק ברגליה על מנת לתת לה תמיכה נוספת. המושב החם. הגבר צריך לשבת והאישה יושבת עליו כאשר היא מפנה אליו את הגב ויושבת בין רגליו. אז היא רוכבת עליו קדימה ואחורה. בדיוק כמו כל תנוחה שבה האישה למעלה, היא יכולה לשלוט על זווית החדירה באמצעות הקשתה של הגב ולחיצת הישבן כנגד רגליו של הגבר. נערות ליווי ברחובות ומדרגות לגן עדן. גרסה מעניינת של המושב החם, תנוחה זו מתקיימת על מדרגות. האישה תשב מעל ותעשה את העבודה. היא גם יכולה לאחוז במעקה לתמיכה נוספת ועל מנת להצליח להרים את עצמה. שף הברזל. גרסה זו של רקדנית הבלט מאפשרת לאישה לעטוף בעזרת שתי רגליה את המותניים של הגבר בעוד היא יושבת על משטח העבודה. זה נותן את אותו האפקט כמו שמחזיקים אותו למעלה, אבל ללא הצורך בחוזק סופר אנושי מצידו של הגבר.

איזו תנוחת מין היא הכי טובה? (סקר)

מיסיונרית, זוהי אחת מתנוחות הסקס הפשוטות ביותר להתחיל בהן ובוודאות החביבה על רבים. זה נותן לגבר את ההזדמנות להיות בשליטה, בעוד האישה שוכבת על גבר עם רגליה מפושקות. זה מושלם לסקס אינטימי, בעוד אפשר להתנשק בעודך מזיין. כמובן, עבור נערות ליווי ברחובות זוהי איננה התנוחה שעלייה הן חושבות כאשר הן חושבות על סקס חם ותשוקתי. זוהי ברירת המחדל של תנוחות המין, זו שבוחרים בה כאשר אנו לא יכולים לחשוב על משהו אחר לנסות בחדר המיטות. אבל, מכיוון שהיא טובה עבור האינטימיות היא הוכחה כפופולרית בקרב זוגות. הבחורה למעלה. עוד תנוחה פופולרית היא כאשר הבחורה למעלה. בתנוחה זו, כפי שמרמז השם, האישה נמצאת בשליטה. הגבר שוכב לאחור בעוד הפרטנרית שלו רוכבת עליו ומקפצת למעלה ולמטה על הזין שלו. זה נותן למי ששוכב למטה מבט נפלא בעודם מאפשרים לפרטנרית להיות בשליטה. זה אומר, נערות ליווי ברחובות יכולות לשלוט במהירות ולהאט את הדברים ולגרות את הגבר. מי שלמטה יכול להשתמש בידיו על מנת לאחוז במותנים ולעזור להן אם הן צריכות, וזה מה שהופך את התנוחה לפופולרית.

נערות ליווי ברחובות והבוקרת ההפוכה

נערות ליווי ברחובות

זוהי וריאציה של תנוחת הסקס שהוזכרה למעלה והיא הפגה לאחת מחמש התנוחות הפופולריות לזוגות רבים. הבחורה אשר נמצאת למעלה תסתובב לאחור ותביט לכיוון ההפוך, דבר אשר משנה לגמרי את הזווית והופך את התנוחה ליותר אינטנסיבית. זה מעולה לאלו אשר אוהבים את התחת של נערות ליווי ברחובות, מכיוון שהם יכולים לראות אותו מקפץ למעלה ולמטה. השינוי הזווית גם מסייע להגיע בקלות יותר לנקודת ה G, תלוי בצורה שהן יושבות. דוגי סטייל. לפעמים אתה רוצה להיהנות מסקס חזק, מהיר וחייתי, וזה המקום בו נכנסת לתמונה תנוחת הדוגי סטייל. הפרטנרית שלך תתכופף לפנייך, בדרך כלל על 4, ואתה תיקח אותה מאחור. לא רק שזוהי תנוחה פופולרית למין אנאלי, אלא גם מעולה לאלו הרוצים להתנסות ספנקינג במהלך הסקס. אתה יכול להפליק על ישבן הבחורה בעודך דוחף לתוכן, דבר אשר עבור רבים הוא נחשב לקינקי סקס!