נערות ליווי בקריות מזמינים בקלות

תנוחות קאמה סוטרה קלות לנסות הלילה!

מודעות של נערות ליווי בקריות »

מנעול האהבה זה הוא שינוי קל לתנוחה המיסיונרית המסורתית, וזו הסיבה שכל כך קל להיכנס לזה. לא תצטרך להתקפל בדרכים הזויות או להתאזן בצורה מסוכנת ליהנות ממנה. כל שעליך לעשות הוא לכרוע על המיטה, לתת לחברה שלך לעטוף רגליה סביב המותניים שלך, וללכת על זה. זהו טוויסט נהדר על תנוחה מסיונרית שיאפשר לזין שלך לשפשף את נקודת הג’י שלה עם כל דחיפה. עדיין לא מספיק להביא אותה לקצה? תערב את הידיים. שפשף לאט וגרה את הדגדגן שלה בעוד שאתה דוחף לתוכה, או שחק עם הציצים שלה תוך שאתה מזיין. אולי זה יספיק להביא אפילו נערות ליווי בקריות ולא רק חברה שלך לאורגזמה. הבוקרת ההפוכה. רוב האנשים מכירים תנוחה זו כבר, אבל יש סיבה שזו תנוחה כה פופולרית בקאמה סוטרה. זה מרגיש מדהים ובאמת קל להיכנס לזה. באפשרותך להתחיל עם הבחורה למעלה ולגרום לה להסתובב לאט, או שהיא יכולה לטפס לתוך התנוחה מוכנה ללכת. תוכל לדחוף את הזין שלך עמוק בתוך הכוס שלה, והיא תוכל לשבת זקוף או להתכופף קדימה כדי לשנות את הזווית. זה נותן לה יותר שליטה והיא יכולה לשפשף לאט ולגרות אותך או ללכת חזק ומהר. והכי חשוב זה שהיא יכולה לגרות את הדגדגן שלה תוך שאתה מזיין, מה שיגרום לה להרגיש מדהים, ואם אתה מעריץ של התחת של נערות ליווי בקריות אתה מקבל את התצוגה הטובה ביותר שלו.

חיבוק החלב והמים

נערות ליווי בקריות

אוקיי, אז לתנוחה זו אין שם כל כך מפתה, אבל אל תוותר עליה עדיין. זוהי תנוחה קלה להפליא לנסות, במיוחד אם אתה והשותפה שלך רוצים להתרחק מהמיטה ולהתחיל לתבל מין בדרכים אחרות. כל מה שצריך זה כיסא. שב עליו ותן לשותפתך לשבת בחיקך, ממולך. זה עובד טוב יותר אם היא רוקדת לך ריקוד סקסי קודם ואתה יכול לעטוף את זרועותיך סביבה ולגרות את הציצים והדגדגן שלה. זה יכול להיות בדיוק מה שאתה צריך כדי לרענן את חיי המין שלך. אם אתה לא מבורך באיבר הגדול באיברים, זוהי תנוחה בשבילך. זה יאפשר לה להרגיש שהזין שלך ממלא אותה לחלוטין, ובעוד היא קצת יותר מסובכת להכנס אליה, תראה שזה לגמרי שווה את זה! הבא את השותפה שלך לשכב על הצד ולהרים רגליה למעלה. כרע מאחוריה והחלק את הזין שלך לכוס ההדוק שלה. נאבק למצוא נערות ליווי בקריות ואת הזווית הנכונה? הוסף כמה כריות מתחת לירכיה. זה נהדר לסקס איטי ואינטימי, ואתה תראה ששניכם תגמרו תוך זמן קצר מאוד!

הסימן האולטימטיבי שאישה בוגדת

רוב האנשים דואגים לכך שהאישה או החברה שלהם בוגדת בהם עם נערות ליווי בקריות. יש שמפנימים את העובדה, ויש שעוברים על כל פרט ופרט בטלפון של בת הזוג. כעת יש לנו את הסימן האולטימטיבי שאישה בוגדת, או עלולה לבגוד בעתיד. וכחברך, אני הולך לגלות לך אותו. ובכן, זה נראה שזיוף אורגזמה הוא הדבר שמראה שאתה יכול להיות בצרות. מחקר שפורסם בכתב העת ארכיוני ההתנהגות המינית מצא כי נשים שמזייפות אורגזמה באופן עקבי נוטות לבגוד יותר.

נערות ליווי בקריות ומחקר מעניין

הסקר בחן 138 נשים ו-121 גברים במערכות יחסים הטרוסקסואליות שנשאלו על האורגזמות שלהם וההיסטוריה שלהם עם רמאות. על פי המחקר נערות ליווי בקריות, קיים קשר ברור בין מספר הפעמים שאישה זייפה אורגזמה, לכמות הפעמים שהיא בגדה. מומחית הסקס ד»ר תמי נלסון גילתה כי «יותר נשים מזייפות מאשר לא. למעשה, 80% מהנשים בגדו. זה בשבילי הוא נתון מדהים». אני יכול לשמוע אותך שואל, למה זה המצב? ובכן, יש תשובה גם לשאלה זו (אלוהים, אני נשמע כמו מל ברנשטיין מ»פני צלקת»). נערות ליווי בקריות מזייפות כנראה לא מרגישות סיפוק בסקס, ולא מצליחות לתקשר בנושא עם בן הזוג. לכן במקום להתמודד עם הבעיה, הן הולכות למקום אחר למצוא סיפוק. ד»ר נלסון מוסיפה: «רוב הנשים צריכות גירוי ישיר של הדגדגן בערך בין שבע ל -45 דקות, ואם היא לא נותנת לך רמזים כמו אנחות ואנקות, אתה לא יודע אם אתה אפילו בכיוון הנכון.» אז, אם אתה רוצה להפסיק את הרומן של בת זוגך, וודא שהיא מסופקת מינית. ואם אתה מרגיש שהיא לא, תתחיל לדבר איתה על זה ועל מה אתה יכול לשפר. מין ותקשורת טובה הם הבסיס לכל מערכת יחסים טובה.