מכון ליווי מפנק

הקונדומים של הדור החדש

מכון ליווי

מודעות של נערות ליווי »

כולם תמיד תומכים במין בטוח. אבל אנחנו גם ריאליים. סקס עם קונדום, לרוב הגברים, לא באמת מרגיש טוב כמו סקס בלי קונדום במקומות כמו מכון ליווי למבוגרים. ברצינות, זה לא מרגיש אותו דבר, וזה גרר רבים לחשוב: איך אפשר לשפר סקס עם קונדום? דני רזניק מחברת הקונדומים «אוריגמי» מנסה באמת ליצור «דור חדש» של קונדומים.

הוא מסביר

«ב1993 נקרע לי קונדום וסיימתי באבחנת איידס, ושם הבנתי שקונדומים לא השתנו כמעט מאה שנים, ואנחנו מתעסקים עם קונדום ישן ומגולגל» רזניק אומר. «זה מזמן דורש שינוי». רזניק אמר זאת מכיוון ש»קונדומים עוצבו להגנה ולא באמת להנאה», והוא רצה ליצור משהו שעובד בצורה מושלמת עם המכניקה הטבעית של מכון ליווי וסקס. «שינינו את הדרך בה עובד הקונדום. שינינו את הפן המכני בו, וזה קונדום אקטיבי. הוא נע עם תנועת הגוף ויוצר תחושה בתוך הקונדום במקום לנסות להעביר אותה מבחוץ», רזניק מסביר.

אוקיי, אין לי מושג איך מלהדבק באיידס הוא הגיע למסקנה שקונדומים צריכים להרגיש טוב יותר. אישית הייתי מנסה להמציא קונדום בעובי של 50 קונדומים. אבל חות מהעניין הזה, ההגיון שלו מדויק להפליא. קונדומים מסורתיים בכל מכון ליווי הם פשוט אמצעי למניעת החלפה של נוזלי גוף. מעולה לעצירת מחלות מין והריונות לא רצויים, חרא לכל דבר אחר. בחיים לא השתמשתי בקונדומים של אוריגמי, אבל הקונספט שלו לעבוד מבפנים בהחלט קונספט טוב.

קונדומים טובים יותר, סקס בטוח יותר

קונדומים באיכות טובה יותר יעזרו לעצור התפשטות של מחלות מין והריונות לא רצויים בהרבה יותר. אחת הסיבות העיקריות שאנשים מחליטים לא להשתמש בקונדום היא שהם גורמים לסקס להיות גרוע יותר. ולכן, אנשים שאולי תחת השפעת אלכוהול, או שפשוט אידיוטים, מחליטים לקחת את הסיכון. אם אנשים כמו מר רזניק יכולים להפוך את הסקס עם קונדום לטוב יותר, יותר אנשים ירצו לבקר מכון ליווי ולהשתמש בהם. זה פשוט הגיוני.

מכון ליווי ומשחק מקדים

אל תרפרפו על המשחק המקדים. משחק מקדים הוא חלק משמעותי בסקס, ואמנם אתם יכולים להיות מוכנים בשניה שאתם רואים בחורה עירומה, לנו הנשים לוקח קצת זמן להגיע לשם. בכל מכון ליווי, עיסוי איטי וחושני הוא דרך נהדרת לעזור לנו להירגע, ומין אוראלי יעזור לנו לגמור עוד לפני שהתחלנו בסקס עצמו. התוצאה? אנחנו גומרות לפני הסקס ולכם יש כוס רטוב ומוכן לזין שלכם. זה טוב לשני הצדדים, ואנחנו לא מצליחות לחשוב על משהו רע כתוצאה מכך! ובעניין הנשיפה, אלא אם ממש בא לכם שהיא תתחיל לגרד את המפשעה במיידי, אל תטרחו. זה לא סקסי, והאמת שזה ממש מגרד, מה שמוריד את החשק גם לנו וגם לכם.

תשכחו ממספרים ואותיות

לפני שנים רבות, מישהו שטוען שהוא אלוהי הסקס אמר ששימוש במספרים ואותיות יביא את בת הזוג לאורגזמה מהר. במין אוראלי, צריך לצייר את אותיות הא’-ב’ על הדגדגן שלה בשביל הגיוון, בעוד שהחדרת האצבעות לפי המספרים יגרום לה לאורגזמה רועשת. בבקשה, בבקשה !! אל תערבו אותיות ומספרים בחדר השינה או מכון ליווי מפואר. כן, גיוון זה נחמד, אבל יותר מכל אתם תתרכזו בלצייר את הצורות עם הלשון במקום בדבר החשוב ביותר — לזיין אותנו לאורגזמה.

אפשר לגוון במין האוראלי גם בלי לעבור על המילון, ובת הזוג יכולה לעזור בכך. תתנסו עם מה שאתם עושים שם למטה, לקקו מעלה ומטה, ימינה ושמאלה, בסיבובים, עד שהיא מתחילה ממש לגנוח. כשהיא עושה את זה, אתם יודעים שפגעתם בקצב טוב בשבילה, אז המשיכו כך. מצטערת לאכזב אתכם, אבל שיטת צורת ה-8 לא עושה לנו כלום. זה סתם מרגיש לא נוח אם כבר. במקום לנסות את השיטה המוזרה הזו של חדירה, למה לא לנסות תנוחה חדשה? זה ייתן לכם את האופציה לשנות זווית בחדירה ואולי אפילו לתת לה לשלוט במצב, שהיא תאהב לעשות.