ליווי תמונות אמיתיות או מאומתות

מה זה GFE?

ליווי תמונות אמיתיות

מודעות של נערות ליווי »

כשאנשים קובעים איתי פגישה עם נערות ליווי תמונות אמיתיות, הם לרוב מבקשים GFE, אך ההגדרה של GFE משתנה מאדם לאדם. במאמר זה אספר לכם מהו GFE בשבילי ואתן לכם להביע את דעתכם לגבי «חוויית החברה».

כשאני חושבת על GFE, שזה GIRLFRIEND EXPERIENCE או בעברית — «חוויית החברה», אני חושבת על ליווי תמונות אמיתיות ועל נח»ק — נשיקות, חיבוקים, קרבה. בשבילי אלה הם שלושת המרכיבים החשובים ביותר לחווית חברה סקסית וכיפית.

נשיקות

נשיקות הן משהו ששוכחים במהרה בחוויית כוכבת הפורנו, אבל משהו מאוד הכרחי בחוויית ליווי תמונות אמיתיות. נשיקות איטיות, חושניות ועמוקות מלאות תשוקה לאורך הזמן שלכם ביחד יכולות להרגיע את הגבר ולהראות לו כמה אתן מעריכות אותו. להתחיל בנשיקה קטנה על השפתיים ייתן לגבר את התחושה שהוא יהיה מוצף בהן לאורך המפגש, ולנסות כל מיני סגנונות של נשיקות יעזור לכם למצוא את מה שהכי מתאים לכם ויהפוך את המפגש לבלתי נשכח. נסו ליווי תמונות אמיתיות עם נשיקות צרפתיות, נשיקות ללא לשון ונשיכת השפה התחתונה, שכן כל אלה יגרמו לו לרצות לחזור לעוד.

ליווי תמונות אמיתיות וחיבוקים

חיבוקים נותנים לשניכם את האופציה להירגע ולקחת נשימה. אם זו פגישת לילה, זו דרך מצוינת להעביר סרט אחרי ארוחה טובה. זה גם נותן לכן את האופציה לעסות את הבחור בחושניות או באירוטיות, תלוי בהעדפה שלו. תהיו חושניות בחיבוקים שלכן. לטפו את ידיהם בעדינות לפני שתעברו לעיסוי. כל התהליך ליווי תמונות אמיתיות צריך להרגיש מאוד טבעי, אז נסו ללטף לאורך היד שלו עד הכתף והחלו לעסות בתנועות מעגליות להתחיל את התהליך.

קרבה

ליצור קרבה מסוימת עם הגבר יכול לגרום לו להרגיש שהפגישה שלכם הרבה יותר אמיתית. אחרי כל התשוקה, החושניות והסקסיות, נסו לספר איזושהי בדיחה. חלק מחוויית החברה היא להיות קרובים אחד לשניה, והיכולת לצחוק על דברים שלא הולכים כשורה או לפתח בדיחות פנימיות בהחלט עוזר לחוויה.

אם הסתמסתם לפני הדייט בהודעות סקסיות חצופות, אל תשכחו להזכיר אותן, כדי להראות ששאתם זוכרים אחד את השניה היטב. עשו מאמץ לזכור את השם שנאמר לכם, כך שבפגישת ליווי תמונות אמיתיות הבאה שתקבעו תזכרו אותו. זה ירגש אותן נורא.