ליווי באילת בשבילכם

שחקן פורנו חושף ניצוצות בסקס וזמנים יבשים!

ליווי באילת

מודעות של נערות ליווי באילת »

זה יכול לקרות לכל אחד. תכירו נערת ליווי באילת סקסית מהממת בפגישה, ותגלו שאין ניצוץ. אין כימיה, ובתקופת יובש זה עוד יותר מתסכל. אז איך מוצאים את הניצוץ הזה במהלך הסקס? בראיון אחרון עם אחד משחקני הפורנו הגברים הגדולים ביותר, דיבר על מה לעשות אם אתם לא מצליחים למצוא את הניצוץ הזה ומה אפשר לעשות כדי למצוא אותו.

קחו את הזמן

יכול להיות שאתם קוראים את זה בתקווה למצוא את התשובה הקסומה הזו שתפתור את כל הבעיות שלכם, אבל בראיון הזה גבר היה מאוד ברור שאין לו את התשובות. אז מה נדרש ליצור את הניצוץ הקסום הזה בינו לבין נערת ליווי באילת בסקס? בשבילו, העיקר הוא תקשורת. אם לא תדברו עם בנות על הרצונות והתקוות שלכם, איך תבינו אותן מספיק כדי לקיים איתן יחסי מין? «לפעמים כשאני עושה סקס עם אנשים, הרצונות והמוטיבציה שלהם לסקס היא משהו פיזי, או רגשי, או סתם בשביל הכיף. פשוט צריך לעבוד עם האדם הזה ולעשות דברים ביחד. אבל אין איזשהו טריק שיעבוד עם כולם כל פעם מחדש.»

למרות שאמר שידבר ויתקשר עם השותפים שלו כדי לגלות מהו הדבר אותו הם מקווים להשיג, הוא מודה שלפעמים אתם יכולים למצוא את עצמכם «פשוט עסוקים פיזית בקטע של הסקס ולא יותר, וזה מנתק. לפעמים התחושה לא שם. אבל מה שייצא מזה הוא מה שתביאו לזה.» אז, במקום להמתין ולקוות שהניצוץ יופיע באורח קסם בלי שום מאמץ מצדכם, נסו לדבר עם נערות ליווי באילת על זה. אם אתם מרגישים שאין ניצוץ, נסו להכיר אותם יותר לעומק. זה יכול לעשות את כל ההבדל.

ליווי באילת וסימפתיה תיקח אתכם רחוק

שחקן מדבר גם על הזמנים בהם היה צריך לעשות סקס עם מישהו לסרט ולא היתה להם, לדוגמה, את ההיגיינה הטובה ביותר. אם אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה דומה שאתם מזמינים שירותי ליווי באילת, יכול להיות קשה לחשוב על משהו אחר. בשבילו, הדבר הטוב ביותר לעשות זה להיות סימפתיים לשותפיכם ולחשוב למה בדיוק אין להם היגיינה כזו טובה או סבלנות רבה. «אני לא שופט את הדבר, אלא את המוטיבציה מאחוריו. למשל, ‘לא צחצחת שיניים כי את מטונפת’ כנגד ‘לא צחצחת שיניים כי יש לך בעיה נוראית בפה שאת מטפלת בה בשבוע הבא ופיזית את לא יכולה לצחצח שיניים, זה הגיוני, ואני שמח שאת מטפלת בעצמך’ וכך אני סימפתי».

אם אתם מרגישים כאילו הנערות ליווי באילת חסרי סבלנות איתכם במיטה, קחו את הזמן לחשוב למה. יכול להיות שהיה להם יום קשה, ולכן לזיין אתכם הכי מהר ופרוע שאפשר זו דרך מעולה בשבילם להפטר מהלחץ והמתח. כשאתם מתקשרים עם השותפים שלכם, אתם יכולים לדבר איתם על הבעיה, אם נוח לכם. יכול להיות שהם יוכלו לענות על השאלות שלכם, מה שיעזור לכם להתחבר אליהם יותר ויסייע בהחזרת הניצוץ ההוא.

זכרו — סקס הוא לא הכל

אל תבינו אותי לא נכון — ליווי באילת יכול להיות מדהים, אבל אם נבזבז את כל הזמן שלנו בלחשוב עליו לא ניהנה ממנו כל כך. הוא בחיים לא יענה על הציפיות שלנו, ולחיים יש קטע מציק כזה של להתקע באמצע.