זונות רחוב לוהטות

חטאים במיטה ואיך להמנע מהם

זונות רחוב

מודעות של נערות ליווי »

תאווה. החטא הנפוץ ביותר, תשוקה נמצאת בכל חדר שינה. אתם חושקים בשותפיכם ולא יכולים לחכות לקבל אותם, מה שגורם לכם לרצות להאיץ את העניינים עם זונות רחוב צעירות. לעתים תכופות, רבים יבלו את רוב יומם במחשבות על סקס ומה שיעשו לשותפיהם כשיחזרו הביתה לאחר יום עבודה ארוך.

גרגרנות. אוכל בחדר המיטות יכול להיות אחד משני דברים — האחד, פנטסטי וכיף מטורף שלא היה לכם מזמן. השני, בלאגן ענקי ודביק שלא תרצו לנסות יותר בחיים. כפי שאתם יכולים כבר לתאר, גרגרנות במיטה היא שימוש לא נכון באוכל. דבש, מיכל קצפת ושוקולד מומס נשמעים כמו רעיונות ממש ממש טובים אבל לשפוך את כל זה על הגוף שלכם יגרום לכם פשוט להדבק שם. במקום זאת, נסו למצוא זונות רחוב לפינוק איכותי וסקסי ואחרי זה אוכל קל ומתוק שלא מבלגן. מרשמלו, דובדבנים, תותים ושוקולדים עובדים הרבה יותר טוב מהמאכלים המלכלכים, מה שאומר יותר כיף לשניכם.

חמדנות. אני בטוח שכולנו היינו אשמים בזה בנקודה מסוימת. כולנו רוצים תשומת לב במיטה, ואנחנו יותר מדי אנוכיים מכדי לחלוק את העונג עם זונות רחוב. פעם הבאה שאתם תופסים את עצמכם ברגע חמדני, קחו צעד אחורה. מה השותפים שלכם אוהבים יותר מכל? אם הם אוהבים כשאתם יורדים להם עד שהם גומרים, או כשאתם מגרים אותם בהרצת הידיים לאורך כל הגוף שלהם, עשו זאת. המשיכו לעשות זאת עד שהם יתחננו שתיקחו אותם. זה יהפוך את הסקס לכיף יותר לשניכם.

כולנו רק בני אדם

עצלות. אם אתם הולכים לעשות סקס ומחפשים זונות רחוב — תעשו אותו נכון. אל תעשו את מה שקל לכם יותר, כמו לנשק את השותפים שלכם עד שהם נדלקים לפני שאתם נשכבים אחורה ונותנים להם לעשות את השאר. עצלות במיטה היא אחת הסיבות שלהרבה זוגות יש בעיות ביחסים — הם נכנסים לשגרה.

קנאה. לשבת בפאב בערב שישי ולשמוע את החברים הכי טובים שלכם מתלהבים מהזיונים האחרונים שלהם יכול ממש להציק — בעיקר כשזה נשמע כל כך הרבה יותר טוב מחיי המין הנוכחיים שלכם. אומרים שקנאה היא דבר מכוער, וקנאה בחדר המיטות של אנשים אחרים יכולה להזיק למערכת היחסים שלכם. במקום זאת, דברו עם שותפיכם על הדברים שאתם רוצים במיטה. תבחרו לעשות משהו חדש ומלהיב, כמו שלישייה עם ידידה טובה או זונות רחוב שלא בעיה למצוא. תלמדו על מה כל המהומה ותיהנו מזה גם על הדרך.

זונות רחוב יכולות להיות הפתרון

גאווה. אישית, פגשתי בגאווה פנים אל פנים. אקס שלי חשב שהוא היה המאהב המדהים ביותר שבירך את הכוכב שלנו בנוכחותו. הסתבר שהרבה מהאקסיות שלו וגם לא מעט זונות רחוב שהוא תמיד היה בקשר טוב איתן, זייפו אורגזמות איתו, ובגלל כל זה חשבתי שאולי הבעיה היא בי, שלא גמרתי מייד עם נגיעתו בחזה שלי.

כעס. ארים את ידיי גבוה באוויר ואודה שאני אשמה בכך. אחרי יום קשה בעבודה או ויכוח עם בן זוג, הייתי מגיעה הביתה ומרחיקה את עצמי מהבחור שאני מתראה איתו כי פשוט לא רציתי כלום. אם הייתי כועסת עליהם וסולחת להם, הייתי נתקעת עוד קצת בתסכול שלי כדי לעזור לעצמי להרגיש יותר טוב.