זונות או חברות

מתי סקס קשוח הופך לקשוח מדי?

מודעות של דירות דיסקרטיות »

להסחף עם סקס יכול להיות ברוב הפעמים הדבר הטוב ביותר. מאבדים את עצמכם ברגע ומזיינים הכי חזק והכי מהר שאפשר, וכשגומרים פשוט נשכבים שם, מותשים עם חיוך אידיוטי מהזיון המספק הזה שהיה לכם עכשיו. אבל לפעמים יכול להיות שתפגשו במישהו שאומר שהוא אוהב סקס קשוח עם זונות וזה ישאיר אתכם בתהייה, מה זה אומר קשוח בשבילם? פה בבלוג אנחנו נסתכל על מה זה יכול לומר, ומה לפעמים לוקח דברים רחוק מדי.

הגדרה של סקס קשוח

זונות

הבעיה בשאלה זו היא שקשה להגדיר מה זה. לאדם אחד זה ייראה קשוח, לאחר סתם קצת כיף שאפשר להגזים איתו יותר. אבל כשמישהו טוען שהוא רוצה להזמין זונות לסקס קשוח, למה עליך לצפות? החלק הכי בסיסי בסקס קשוח זה שהשותפים אסרטיביים. הם רוצים מישהו שיכול לשלוט בסיטואציה, שהסקס יילך כפי שהם רוצים שיילך. ביטחון עצמי וידיעה של בדיוק מה שאתם רוצים זו התחלה מעולה, הם יידעו שאתה בשליטה וילכו בעקבותיך. אל תפחדו להגיד מה אתם רוצים, בין אם זו מציצה או לזיין זונות מאחורה כנגד הקיר.

לרבים, סקס קשוח יכול להיות משהו פשוט כמו זה, אבל אחרים אוהבים מהירויות גבוהות יותר וחדירה חזקה יותר. הם אוהבים את התחושה שהם נשלטים בלי ההשפלה, וזה מה שנראה כסקס קשוח לרבים. כמובן שיש את אלה שמאמינים שלהשאיר סימנים על הגוף זה גם חלק מזה, פציעות, שריטות וכו’, בעוד שאחרים טוענים שפציעה זה מחוץ לתחום. אם אתם לא בטוחים מהו הצעד הראשון לקחת כל מה שצריך לעשות זה לשאול את מי שרוצה סקס קשוח מה זה מה שהם רוצים מכם. האם זונות פשוט רוצות לקבל הוראות, או שתרימו אותן ותזרקו אותן על המיטה לזיון כדי להדליק אותן בצורה היעילה ביותר?

זונות ודברים הטובים בסקס קשוח

אם יש לכם שותפים המעוניינים בסקס קשוח וקשה לכם לחשוב על משהו חדש לעשות חוץ מלתת הוראות ולזיין אותם חזק כמו זונות, יכול להיות קשה לחשוב על משהו חדש. יש לנו כמה הצעות שאולי יעזרו לכם בחיפושים. אחד הדברים החמים ביותר שגבר עשה לי היה להרים אותי ולזרוק אותי על המיטה. זה נשמע כמו משהו פשוט, אבל להרגיש את הזרועות האלה מחזיקות אותך חזק לפני שאת נזרקת על המיטה זה ממש מדליק, וכשאת כבר על המיטה את במצב של חוסר מודעות לגבי הצעד הבא שלהם. גברים ממש נהנים מזה כי הם זוכים להתלהב קצת מהשרירים שלהם לפני שמתחילים לזיין זונות יפהפיות וסקסיות.

עוד דבר פשוט זה להעמיד אותה בתנוחה שאתה רוצה אותה בכוח. אם הבחורה הסקסית שלך יושבת ואתה רוצה שהיא תשכב על הגב בשבילך, למשוך ברגליה לכיוונך זו שיטה ממש טובה להגיע לכך. רק וודא שאתה זהיר ולא מכאיב לה כי זה יכול להרוג את הרגע. אם הבחורה תהיה בסדר עם קצת יותר מגע פיזי ומעט כאב, נסה נשיכות. אולי נשיכה עדינה בשפתיים לפני נשיקה תשוקתית, או נשיכות עדינות בצוואר ובפטמות העומדות שלה. היו עדינים אלא אם היא מתחננת לעוד, וגם אז אל תלכו רחוק מדי כדי לא לפצוע או להכאיב להן ממש.