דירות סקס חדשות

שותפים לסקס: האם המספרים באמת משנים?

מודעות של דירות דיסקרטיות »

אנחנו הרבה פעמים נורא סקרנים לגבי אנשים, ורוצים לדעת דברים שונים עליהם. אולי זה כי אנחנו חושבים שאנחנו מכירים אותם טוב יותר, או אולי כי אנחנו אוהבים להיות מעורבים. בכל מקרה, ה»מספר דירות סקס» שלכם לפעמים הופך להיות נושא השיחה. השאלה שלי היא — האם מספר האנשים ששכבתם איתם באמת כל כך משנה? האם זה איכשהו משנה אם אפשר לסמוך עליכם או להזדהות איתכם? האם זה באמת משנה אם שכבתם עם 3 אנשים או 300?

מה מספר גבוה אומר?

דירות סקס

מספר גבוה עלול להראות על נסיון, שכן היו לכם הרבה פרטנרים במקומות כמו דירות סקס, איתם למדתם טכניקות חדשות ודרכים לגרום למישהו לגמור. אתם גם יותר ספונטניים ויותר כיף להיות איתכם. מצד אחד זה נשמע טוב, אבל מצד שני זה עלול להראות על מעין «מוסריות לוקה» ושקשה לסמוך עליכם שכן אתם מאוד פתוחים וחופשיים כשמדובר באנשים ששכבתם איתם. בכנות? זה בטח פשוט אומר שקפצתם על יותר הזדמנויות לשכב עם אנשים אחרים במקום להתעלם מהם, לסרב להם או לחפש את הדבר האחד הזה בהם שגורם לכם לחשוב על דירות סקס ועל זה שאתם לא רוצים מערכת יחסים כזו איתם.

מה מספר נמוך אומר?

חדשות טובות! מספר נמוך מראה על כך שאפשר לסמוך עליכם, כי אתם בוחרים דירות סקס בזהירות יתרה עם מי אתם שוכבים. אתם מתכננים מראש ויש לכם רעיון ברור של מה שאתם מחפשים בחיים, ואיך תשיגו את זה. החדשות הרעות? רואים אתכם כמשעממים, צפויים, ונרתעים מלנסות דברים חדשים. המסעדה החדשה הזו שנפתחה בעיר? לא תלכו אליה. בטח אפשר למצוא אתכם במקום הרגיל שלכם אוכלים את אותו הדבר כמו תמיד. אבל באמת, אולי אתם לא מרגישים שלא הגעתם למקום הזה במערכות היחסים שלכם עם אחרים בו אתם רוצים להיות יותר אינטימיים. אלי אתם מחפשים דירות סקס ומשהו ספציפי יותר אצל אנשים שאיתם אתם שוכבים, או שאולי לא היו לכם כל כך הרבה הזדמנויות להשתובב עם אחרים.

דירות סקס ואם זה באמת משנה?

התשובה הקצרה? לא באמת. לשתי חברות טובות שלי יש מספרים שונים מאוד. אחת מהן עם מספר די גבוה, מעל 40, מה שלא כולל את אלה שהיא לא מחשיבה בגלל שהיא מתחרטת. היא לא מתביישת בזה, ואם מישהו מגיב לכך בצורה רעה היא מתעלמת. היא נהנית — האם זה באמת צריך להיות עניינם של אנשים אחרים?השניה גאה במספרה הנמוך, 3, כי היא חושבת שהם העשירו את חייה יותר. זה כן כולל דירות סקס לאיזה סטוץ אקראי אבל היא אומרת שלומדים מכל מפגש מיני, לא משנה כמה קצר הוא.