דירות דיסקרטיות תמונות אמיתיות לכולם

מסאז’ נערות ליווי: איך לעשות אחד

מודעות של דירות דיסקרטיות »

מסאז’ים הם אולי מעוררי התשוקה הטובים ביותר שאפשר לחוות, עיסויים מוכרים כמועילים לנו פיזית ונפשית, מה שגורם לקצב לב אחיד והפגת מתחים. עם התחשבות בכל זה, אין פלא שעיסוי מעולה ליצירת אווירה אינטימית, הוא משחרר לחצים ומרפה שרירים, מה שגורר לאורגזמות יותר עוצמתיות וכימיה גבוהה יותר במהלך קיום היחסים. מדריך דירות דיסקרטיות תמונות אמיתיות לעיסוי אינטימי הוא מה שמעסה מומחית תסביר כהדגמה הטובה ביותר לפינוק מרגיע ומגרה. זכרו — מסאז’ גרוע יכול להרוג את האווירה, אז המדריך הזה יוודא שתהיו במצב הטוב ביותר לשמור על כימיה עם סקסית צעירה בתהליך.

איך מתחילים

דירות דיסקרטיות תמונות אמיתיות

ראשית, בחרו דירות דיסקרטיות תמונות אמיתיות ואת התנוחה על המיטה. רצוי לעשות מסאז’ עירום. השכיבו את בת הזוג על הבטן והניחו כרית תחת ראשה. בחרו את השמנים בהם תשתמשו, אפשר לקחת שמן תינוקות או שמני מסאז’, יש מגוון רחב של מוצרים מדהימים לכך, ואם אתם ברוח של ארומתרפיה — בחרו שמן שמגרה ומרגיע בו זמנית, כמו שמן לבנדר או שמן יסמין. שימו את השמן על הידיים ושפשפו אותן שיתחממו — ככל שהידיים יותר חמות כך הסיכויים להרגיע את השרירים טובים יותר.

אפלוראז’. מומחים קוראים לתחילת המסאז’ אפלוראז’, שמעוצב במיוחד לחימום השרירים מה שיוביל לחדירה עמוקה יותר. זה בא מעיסוי שבדי שנחשב מסאז’ קליל הנע בין 4 טכניקות עיסוי. להתחלה, לחצו על שרירי הגב התחתון במעלה הגב עד הכתפיים ובמורד הידיים וחזרו באותו מסלול, בלחיצה עדינה בהתחלה. תמיד רצוי לעבוד בקווים לכיוון הלב כי זה יותר את התחושה הטובה ביותר אם אתם הולכים לבקר במקומות כמו דירות דיסקרטיות תמונות אמיתיות. חזרו על הפעולה 8 פעמים לפני שאתם עוברים לטפל בצד אחד של הגוף, בו תתרכזו יותר בכתפיים ותפעילו יותר כוח. החליפו בין הצדדים ולחצו חזק יותר על שרירי הכתפיים המובילים לשרירי הצוואר. «ציירו» שמיניות לאורך הגוף ע»י לחיצה עם יד אחת ועם השנייה ישירות עליה להוספת כוח, התמקדו בכתפיים ועברו לגב התחתון לשחרר את השרירים עוד יותר.

דירות דיסקרטיות תמונות אמיתיות וטיפים להמשך

עכשיו זה הזמן להתמקד באזורים יותר אירוטיים של הגוף. הניחו את ידיכם על הכתפיים והחלו לעסות אותן. זה מצויין לשחרר מתחים שנוצרים בגב העליון בגלל לחץ או יציבה לא טובה. בנות סקסיות של דירות דיסקרטיות תמונות אמיתיות אומרות שצריך להפעיל כוח בעיקר דרך האגודלים, כי זה מה שיגרה את האזורים הארוגניים בצוואר ובגב העליון. המשיכו לעשות כך את דרככם לאורך הגוף עד הגב התחתון ועלו חזרה למעלה, בדגש עם האגודלים לאורך שרירי עמוד השדרה. במיקוד בגב התחתון, רדו מטה בקימורים ועלו חזרה בצדי הגוף, להרפיית השרירים שמסביב לצלעות בצביטות קלילות.

נקישות

אם אי פעם קיבלת מסאז’ מקצועי בקליניקות פרטיות או דירות דיסקרטיות תמונות אמיתיות, אתם בטח מכירים את המכות הזריזות והמהירות שנותנים לגוף שלכם תוך כדי העיסוי. הן מרגישות נהדר, ועוזרות לשחרר מהעור מתחים ולחצים. בתנועות «חיתוך» עסו את אזור העורף, כתפיים ועמוד השדרה, והזהרו לא להכות בעצם — זה יכאב. לא צריך להגזים עם הכוח, גם מכות עדינות יעשו את העבודה, בגלל שמה שחשוב זה לפגוע בשרירים הנכונים. תחזרו על הפעול כחמש פעמים ותראו איך בת הזוג שלכם נהנית ונדלקת בו זמנית.

ליטוף עדין לסיום ביקור אצל יפהפיות לוהטות של דירות דיסקרטיות תמונות אמיתיות. אחרי כל המכות צריך לחזור לליטופים להחזיר את הגוף למצב של רגיעה. בשלב זה אפשר לחזור לליטופים ולחיצות עדינות לאורך הגב, הגוף והידיים, ולהמשיך ללחוץ בשנית על שרירי הגב התחתון, רק יותר חזק. עברו לישבן ולירכיים וחזרו על כל השלבים. הישבן רגיש במיוחד אז היו עדינים. הוסיפו עוד שמן עם השמן הקודם מתחיל להתייבש, שמן זה דבר ממש חושני שיכול להביא לשניכם אווירה אירוטית יותר.