דירות דיסקרטיות בבאר שבע לגברים

אל תפחד לבקש את זה

דירות דיסקרטיות בבאר שבע

מודעות של דירות דיסקרטיות בבאר שבע »

ברגע שאתה יודע מה אתה רוצה במיטה עם בחורות של דירות דיסקרטיות בבאר שבע, יש עוד דבר חשוב שעליך לעשות. עליך ללמוד לבקש את זה. עבור חלק מהאנשים זה קשה לבקש. לא משנה מאיזו סיבה, אנו תחת רושם שאנו צריכים להיות מסוגלים לקרוא מחשבות במיטה. זה לא קורה לעולם, וזה עלול להוביל לסקס די מאכזב. אז אתה הולך ללמוד לבקש את מה שאתה רוצה. משתוקק לנסות תנוחה חדשה? פשוט תגיד לפרטנרית «אני רוצה לנסות משהו חדש» ואז הסבר להן את זה. הסיכויים הם שהן משתוקקות גם כן לנסות משהו מרגש בדיוק כמוך! אם הן חוששות, אתה עדייו יכול לדבר על זה. תקשורת היא חשובה. הדרך הכי טובה להיות חכם בסקס היא ללמוד לדבר על סקס. אנו נסגרים כאשר סקס מוזכר בשיחה מכיוון שזה מרגיש מלוכלך עדיין וכאילו זה לא נכון לדבר על זה. אם אתה מצליח להיות פתוח לגבי דירות דיסקרטיות בבאר שבע, אתה תגלה שקל לך יותר לענג את הפרטנרית. הן יגידו לך מה מתאים עבורן ויבקשו ממך לעשות את מה שמדליק אותך. אתה יכול להיות פתוח וכנה לגבי מה שאתה רוצה! זה גם עוזר לגרום להן להיפתח אם אתה עדיין נאבק בזה. הן יכולות להעניק לך קצת עזרה והכוונה כאשר אתה צריך מבלי לגרום לך להרגיש שאתה תחת ביקורת. זה לא מלוכלך לדבר על סקס, ואם אתה רוצה ללמוד מה הפרטנרית שלך רוצה, זוהי הדרך הכי טובה לעשות זאת.

האם אתה חושב שאתה חכם בסקס?

כאשר זה מגיע לשאלה כמה חכם הסקס שלך, אני מודה שיש לי עוד מה ללמוד. התנסויות עם דברים חדשים במיטה הם דרך מעולה להוסיף לכישורים שלך, אבל להיות בעל ראש פתוח ובעל יכולות לתקשר יכול לעזור לך אפילו יותר. איך אפשר להפחית את זמן ההתאוששות? אחת השאלות הגדולות שמקבלים באתר דירות דיסקרטיות בבאר שבע זה מבחורים, היא «איך אני מפחית את זמן ההתאוששות?». ובכן, הם אולי אינם שואלים בעזרת מונח זה; בדרך כלל סביר שנשמע «איך אני יכול להפחית את הזמן בן האורגזמה לבין זקפה נוספת?». אבל, הם בהחלט מתכוונים לאותו הדבר. זמו ההתאוששות, עבור אלו שלא יודעים, זהו הזמו שלאחר הגירוי בו העצב או השריר אינו מגיב לעוד גירוי. בעולם דירות דיסקרטיות בבאר שבע, זה כאשר הגבר גומר ולא יכול לקבל שוב זקפה.  לפי כמה מחקרים, לבני 18 יש זמן התאוששות של כחמש עשרה דקות, בעוד בני השבעים נדרשים לכעשרים שעות, עם ממוצע של חצי שעה לרוב הגברים. לחלק מהגברים לא נדרש זמן התאוששות, אבל הם יוצאים מהכלל. ישנה סיבה אחת טובה מדוע להפחית את זמן ההתאוששות. זה בגלל שקיום יחסי מין עם אישה יפה (או גבר) הוא חוויה כיפית, ולעשות את זה הרבה זה עוד יותר טוב. מי רוצה לשכב שם, לחכות שיתקשה, בעוד ניתן לעשות זאת שוב? אבל לפעמים זה יותר קל להגיד מלעשות. אנו רוצים שהזין שלנו יתקשה שוב, אבל אין שום סימן לכך. אבל, ישנם כמה טיפים יכולים לעזור לך להיות שוב מוכן לפעולה.

דירות דיסקרטיות בבאר שבע ואין בעיות

אין דבר פחות סקסי מאשר לשבת שם, להסתכל על איבר המין, לחלום על דירות דיסקרטיות בבאר שבע ולתהות מדוע הוא אינו מתקשה. אז, בכל רגע אשר חולף, אתה הופך ליותר ויותר לחוץ מכך שאינך מגורה שוב. זוהי הצורה הבטוחה להישאר רך בלי זקפה. לקבל בהבנה את מה שקורה, זהו הצעד הראשון. תן לה להשתמש בוויברטור. הדבר הכי טוב לעשות במהלך הזמן שלך בין הפעילויות הוא שהפרטנריות שלך ישחקו עם עצמן, ושילוב של צעצועי מין במשחק הוא עוד יותר טוב. לראות אותם מכייפות זוהי דרך טובה לגרום לעצמך להתרגש שוב. אבל, עבור רבים, רק להחזיק אחד את השני משיג את המטרה. זה הכל נוגע לאינטימיות. אדג’ינג. דרך טובה להפחית את זמן ההתאוששות שלך הוא להגיע לקצה האורגזמה עם צעירות הכי יפות בקליניקות או דירות דיסקרטיות בבאר שבע. זה כאשר אתה מביא את עצמך קרוב לגמירה ואז עוצר. זה אומר שהאורגזמה הופכת לגדולה יותר, ואתה יכול לשכנע את הגוף שצמא לאורגזמה שאתה רוצה עוד.