דירות דיסקרטיות באילת לבילוי פנטסטי

משחקי ציצים: יותר מסתם תפיסה

מודעות של דירות דיסקרטיות באילת »

כשמדובר בדברים שאנחנו הכי אוהבים על גופן של נשים סקסיות, אנשים נוטים ללכת לאחד משלושת האזורים הבאים: תחת, רגליים, או חזה. אנשים שמבקרים במקומות כמו דירות דיסקרטיות באילת אוהבים לשחק עם כולם, אבל בזמן המשחק המקדים, רוב האנשים רוצים ליהנות ממשחק ציצים מהיר. עם זאת, הם מאמינים שכל מה שצריך לעשות הוא לסחוט קצת וזהו. אני כאן כדי לספר לכם שיש כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות עם ציצים. האפשרויות נרחבות משתוכל לדמיין, אז למה שלא תיקח את הזמן לחשוב על מה שתרצה לעשות? נאבק בלמצוא רעיונות? אולי המדריך שלנו למשחקי ציצים יכול לעזור. חקור את השד כולו. לעתים קרובות, כשמדובר בלשחק עם ציצים של גברת סקסית בספא או דירות דיסקרטיות באילת, הולכים ישר על הפטמה. תסחט את החזה פעם או פעמיים ותעבור ישירות לפטמה. זהו לא הדבר הנכון לעשות. אם אתה באמת רוצה ליהנות מהציצים, אתה צריך לשחק עם השד כולו. למרוח את היד וללטף את כל הצד החיצוני, ולהתקדם לאט אל הפטמה. זה יגרום לה להרגיש מדהים וזה לגמרי שווה את זה בשביל התגובה שלה וכמה שזה מדליק אותה.

אל תהיה חזק מדי!

כן, לסחוט ציצים מרגיש מדהים. הם רכים וסקסיים בידיים שלך, אבל דבר אחד שהרבה עושים זה מתייחסים אליהם כמו אל כדורי לחץ. לא, הציצים שלנו לא שם בשבילך כשאתה לחוץ. אז בבקשה, לא בכוח! במקום זאת, תתחיל לאט ובעדינות. תן משיכות מתגרות עם כף היד והאצבעות, ולאט הפעל לחץ נוסף. צפה בתגובה של השותפה שלך בקפידה. היא נאנקת וגונחת כשאתה עושה את זה נכון. על ידי בניית הלחץ, תראה מה עובד עבור השותפה שלך, מה מדליק אותה ומה חזק מדי. הפטמה צריכה אהבה. אהה, הפטמה. חלק אהוב של השד עבור רבים. אתה אוהב לצבוט אותה בין האצבעות, להפליק לה, ואפילו למצוץ אותה בין השיניים תוך ליקוק. כשמדובר במשחק ציצים עם סקסיות של דירות דיסקרטיות באילת, וודא שאתה זוכר לתת לפטמה אהבה. עשה זאת באותה הדרך כמו בשאר השד … התחל לאט ובנה את הלחץ. השתמש ביד כולה להבריש מעל הפטמה לפני שתעביר את האצבעות. סובב את קצה האצבע סביב הפטמה, ואז נסה לצבוט אותה. לאחר שנהנית מכך זמן מה, אל תהסס לתת לפה וללשון שלך לרופף על הפטמה הטעימה שלה.

5 נקודות שכוחות וחמות להדליק אותה

דירות דיסקרטיות באילת

1. צוואר. מנקודה זו לא שוכחים כמו מהנקודות הנשכחות האחרות, אבל אנחנו לא מבלים מספיק זמן שם. אם מישהו מנשק את צווארי, אני הופכת למרק בידיים שלו. אז אם אתה באמת רוצה להדליק את בת זוגך או בחורה של דירות דיסקרטיות באילת, בלה המון זמן על הצוואר. רוצה להפתיע אותה? תן לה עיסוי ונשק את עורפה. זה מרגיש נהדר לגרום לגבה לעבור לקשת. אתה אפילו יכול לעשות את זה במהלך דוגי סטייל אם אתה איטי מספיק! 2. ידיים. בגלל שיש כל כך הרבה שערות על הידיים, הן ממש רגישות. זה אומר שצריך לקחת את הזמן כדי ללטף את זרועותיה בעדינות כשאתה רוצה להדליק אותה. עשה זאת תוך שאתה מנשק אותן להשגת אפקט והיא תרצה לעטוף אותן סביב הגוף שלך תוך שאתה מזיין אותה במהרה! החלק הפנימי של המרפק רגיש במיוחד. נסה לגרור את הלשון מהצוואר שלה עד העיקול של הזרוע ותראה מה קורה. היא תחטוף עור ברווז ותידלק מהר מאוד!

דירות דיסקרטיות באילת עם בנות פרטיות

3. שד תחתון. זה לא סוד שאנחנו אוהבים ציצים. אם תתנו לנו הזדמנות, ננשק, נלקק, ונפנק אותם. הם לא רק לסחיטה. הבעיה היא שאנשים מתייחסים לציצים לא נכון. כפי שהמדריך דירות דיסקרטיות באילת למשחקי ציצים מסביר, צריך להתייחס לשד כולו. כנראה נהנית לצפות בגיף השד התחתון לעיל, נכון? ובכן, קח את זה כרמז לוודא שאתה משחק עם האזור הזה. השד התחתון רגיש ולעתים קרובות מוזנח. למעשה השד התחתון נוטה להיות אחד המקומות החמים הנשכחים הגדולים ביותר לשחק בהם. אז תתייחס אליה יפה ותן לשד הזה ליטוף! 4. ירכיים. אם אתה בחור של רגליים אז תדע כמה כיף זה ללטף את רגליה מעלה ומטה. עם זאת, אנו נוטים לעשות זאת רק כשאנחנו רוצים להגיע אל הכוס שלה. לאחר שזכינו במקום המתוק שלה, אנו ממשיכים הלאה ומשאירים את הירכיים מאחור. עם זאת, ליטוף עדין על ירכיה תוך כדי שאתה יורד לה הולך לגרום לה להרגיש מדהים. זה יגרום לה להתפתל עוד יותר ויראה שאתה שם לב לכל גופה, לא רק לכוס שלה. תנסה ותראה מה קורה!

הדבר הכיפי האחרון

5. התחת. כמו הרגליים, אנו נוטים לשים לב אליו רק כאשר אנו מקווים להגיע לכוס. אנו עשויים לבהות בו בג’ינס צמוד או תופסים בו, אבל כמה פעמים אנו באמת חוקרים את התחת? לא, אנחנו לא מבקשים ממך ללקק אותו… למרות שלא חסר דירות דיסקרטיות באילת עם בנות שאוהבות את זה ואם זה הקטע שלך, לך על זה! אתה רק צריך לשים לב קצת יותר. אחוז בו בזמן הסקס, ואם אתה רוצה להיות קינקי, הפלק לו. היא תאהב את הריגוש וזה ידליק את שניכם.