דירה דיסקרטית מפוארת

לנסות משחק תפקידים או לא?

מודעות של דירות דיסקרטיות »

מספר די גבוה של סרטי פורנו כוללים איזשהו סוג של משחק תפקידים בכל דירה דיסקרטית עם הרבה בחורות. יש כל כך הרבה שאנחנו תמיד בתהייה אם שליחי הפיצה או הטכנאים רוצים לשכב איתנו, ולאיזו רמת שירות אפשר לצפות מהם. כמובן שאנחנו יודעים שהכל מזויף אבל זה לא אומר שאי אפשר לשחזר את זה במיטה.

הפורנו האהוב עליכם אולי יתחיל בקצת משחק תפקידים, ואם זה המצב תצטרכו לדבר עם בני הזוג להחליט אם הם רוצים לעשות גם את הקטע הזה. אם הסרט מתחיל בזה שהיא ישנה במיטה והוא מנשק אותה בכל הגוף בשנתה ומעיר אותה עם קצת אוראלי, האם היא רוצה לעשות את זה? אם כן, אתם צריכים להיות בטוחים שהתפקידים שלכם ברורים. יש לכם תחפושות מתאימות, או שתעשו בלי? תיצמדו לתסריט של כוכבי דירה דיסקרטית או שתגידו דברים אחרים? בעקרון זה לגמרי תלוי בכם אם אתם משחקים את התפקיד או לא, אז דברו על כך לפני שתקפצו על זה. יהיה ממש מוזר אם תתחיל לדבר אליה כמו רופא כשהיא חשבה שכל מה שהולך להיות זה סקס חם וחושני!

תנוחות זה חשוב

דירה דיסקרטית

תנוחות זה מאוד חשוב כשזה מגיע לפורנו. אפשר לצפות שפורנו של 10 דקות ולחזות ביותר מ5-6 תנוחות, עם מספיק מקום לקלוזאפ של המצלמה שנראה בדיוק איך זה נראה כשזין קשיח נכנס לכוס רטוב. אם אתם מבססים את חוויית שחקני הפורנו שלכם על סרטון אמיתי, תמצאו דירה דיסקרטית עם תנוחות שעובדות יפה בשבילכם. אבל אם תרצו להפוך את זה ליותר חם, לכו על אלה שגורמות לה לגנוח ולצרוח את שמכם. דבר שלא ישכחו בפורנו זה לשפשף את הכוס שלה, אז וודאו שאתם עושים את אותו הדבר להביא אותה קרוב יותר לאורגזמה. אחד הדברים הגדולים ביותר בתנוחות בפורנו זה שהן תמיד משתנות. הם אולי יזדיינו כמה דקות בדוגי והסצינה תתחלף פתאום לזו בה הבחורה מעל, קופצת על הזין שלו. זכרו לגוון תנוחות בכל דירה דיסקרטית כדי לשמור על עניין.

דירה דיסקרטית וסיבולת אישית!

המכשול הכי גדול שתצטרכו לעבור בסקס שחקני פורנו הוא כמה זמן תחזיקו. שחקני פורנו יכולים להחזיק שעות כי הם התרגלו לנפח הגדול של כל הסקס שהם עושים, וכמה מהם עדיין ישתמשו בכדורים להחזיק את הזקפה שלהם יותר זמן במשחק. אם אתם דואגים שלא תחזיקו מעמד כל 3 השעות שבתכנון שלכם, אל דאגה. תנו לבת הזוג לבחור דירה דיסקרטית ולדעת מחששותיכם ואם תדאגו לשנות תנוחות תצליחו להחזיק אולי קצת יותר זמן, בעיקר אם תגידו לה שאתם קרובים שהיא תשנה את מה שהיא עושה.

כמובן שאם אתם מרגישים שאתם מגיעים לנקודה ממנה אי אפשר לחזור וגומרים — זה דבר טוב! הרבה סרטי פורנו מסתיימים בסצינה של דירה דיסקרטית ובה הבחורה יורדת לברכיה עם פה פתוח, מחכה שהבחור יגמור לה על הפנים ויכסה אותם. כשאתה קרוב לגמור תגיד לה על זה, שהיא תוכל לרדת לברכיה ולא תמצא דבר סקסי יותר מבחורה שיורדת לברכיה ומחכה לקבל אותך על פניה.