בננה סקס ופינוקים

מדריך לעיסוי נורו

בננה סקס

מודעות של דירות דיסקרטיות »

התפשטו והתכוננו: מהו עיסוי נורו? יש הרבה דברים שאנחנו יכולים להודות ליפן עליהם, והיכרותנו עם עיסוי נורו הוא בהחלט אחד מהם. ביפנית, «נורו» אומר «בננה סקס חלקלק» וזה בדיוק מה שזה: עיסוי חלקלק שמטפל בכל הגוף, אפילו שזה מפתה לחשוב שזה רק לזין או לכוס שלכם. לא, זוהי לא רק דרך לספק את הרצונות המיניות העמוקים שלכם, למרות שזוהי דרך מושלמת. אז, בהתחשב בעובדה שהיפנים משתמשים בכך מימים עברו, אני מאמינה בכנות שהגיע הזמן ללכת בעקבותיהם, וללמוד לעשות עיסוי נורו לסיפוק מוחלט של שותפינו! בנוסף לכך, הג’ל לא מכתים, אז לא צריך לדאוג למצעים שלכם. אבל, אם אתם רוצים עצה, תשתמשו במזרן מתנפח כי הוא לא יספוג אותו. בדרך הזו תוכלו להישאר חלקלקים ורטובים לזמן רב!

וגם, אם אתם מתכננים להפתיע את השותפים שלכם עם עיסוי נורו אל תהיו לחוצים. לא צריך קורסים של בננה סקס מיוחדים בשביל זה. כל מה שצריך זה להתכונן לכך כמו שצריך, להיות חושניים ולהתרכז בכיף תוך מתן עיסוי מרגיע, חושני ויוצא דופן לשותפיכם. ודבר אחרון חביב שכדאי לדעת לפני שמייצרים אווירה, זה שתקשורת זה ממש ממש חשוב. שאלו את שותפיכם איך הם מרגישים, מה הם רוצים, הקשיבו ורצו אותם. וכל עוד זה אפשרי, קשר עין זה קריטי כי זה נותן לכם את ההזדמנות להתקרב עוד יותר, ולראות את הדברים שהם רוצים ולא הזכירו…

בננה סקס רטוב יותר זה טוב יותר: יצירת אווירה!

העיסוי הזה גם ככה סקסי בטירוף, אבל אווירה רומנטית יכולה להפוך אותו לפנומנלי. אז מה עם עמעום האורות, נרות ריחניים ומוזיקה סקסית? ג’אז יכול לעבוד טוב, או יותר ספציפי — סקסופון, אבל אתם יכולים לברר איזו מוזיקה מדליקה את שותפיכם וללכת על זה. אם אתם כן בכל זאת רוצים לנסות את הסקסופון, נסו למצוא את קני ג’י מנגן עליו. עכשיו כשהחדר מוכן, הכינו את הג’ל בננה סקס. כן, צריך לקנות אותו, אבל אל תשתמשו בו מהשפופרת. ערבבו את הג’ל עם קצת מים חמימים בקערה עם הידיים עד שיש לו מרקם נעים והניחו אותו ליד המזרן.

אתם מוכנים עכשיו לעיסוי אירוטי יוצא דופן?

רבים מעדיפים ששותפיהם ישכבו על המזרן כשפניהם מטה, ואני אחד מהם כי אני ממש מעריצה גדולה של מסתורין. אבל, לפני שמגיעים לזה, אני אוהבת למרוח קצת מהג’ל בננה סקס על הגוף שלי אל מול עיני השותף שלי. רק אחרי שגיריתי אותו מעט אני מתחילה למרוח את הג’ל עליו. לאחר שדיברנו על הטכניקות, תנו לפנטזיות שלכם לשחק וזוזו לפי רצונו ותשוקתכם, אבל אם אתם חדשים לעניין אולי תרצו להביט בטיפים מטה:

  • טיפ #1 = כשמתחילים לעסות את בני הזוג עם כל הגוף, תרצו אולי ליצור תחושת בננה סקס עדינה בהתחלה. השתמשו בזרועותיכם לתמוך במשקל הגוף המחליק שלכם! לאחר מכן, תנו לשותפיכם להרגיש את משקלכם לאט לאט.
  • טיפ #2 = עסו את גבם ובקשו מהם להתהפך! זה הזמן ליצירת קשר העין ההוא!
  • טיפ #3 = השתמשו בשדיים שלכן! הרבה! עיסוי גופו של השותף שלכן עם השדיים זה סקסי בטירוף!
  • טיפ #4 = נסו להמנע מהזין שלו, כמה שיותר זמן. בדרך זו תוכלו לבנות מתח מיני גדול מאוד, מה שיגביר את התחושה מכל נגיעה וכל תזוזה.
  • טיפ #5 = אם זו הפעם הראשונה, אולי יהיה לכם לא נוח ותרגישו מגוחך בתנוחות בננה סקס מסוימות. לפחות ככה אני הרגשתי בחוויית הנורו הראשונה שלי. אבל במקום לחשוש בזמן הזה, פשוט צחקתי איתו. אז תירגעו, תיהנו ואם זה הופך למעט מוזר, תצחקו ותכייפו!